tirsdag den 5. januar 2016

Daily Lookbook 05-01-2015 | Daglige Stilbog 05-01-2015

Hey friends! I have another lookbook for you all. With this look I tried to impress an entire class since it was my first day yesterday and I was so excited, so I wanted to look my best in a turtleneck with a pastel cardigan and simple black jeans. I thought that it was the easiest to go for.

Hej venner! Jeg har endnu en stilbog til jer. Med det her sæt prøvede jeg at imponere en hel klasse eftersom det var min første dag igår, og jeg var så spændt, så jeg ville vise mig fra min bedste side med en rullekrave, en pastel cardigan og simple sorte bukser. Jeg tænkte, at det var den nemmeste udvej.










Shirt: Message
Cardigan: Vila
Bag: Day Birger et Mikkelsen
Jeans: Nielsens
Shoes: Nelly

Bluse: Message
Kardigan: Vila
Taske: Day Birger et Mikkelsen
Bukser: Nielsens
Sko: Nelly

Ingen kommentarer:

Send en kommentar