onsdag den 20. januar 2016

Daily Lookbook - A Chill Day | Daglige Stilbog - En Afslappet Dag

Hey loves!
I've been feeling quite ill lately, so this morning I decided to stay home and get better. I did at the same time feel like it was about time for a new lookbook, but all I've been wearing today is some really relaxed clothing and I then thought it was about time I showed of what I wear when ever I'm sick. I do also wear this whenever I feel like relaxing and just stay in bed all cozy.
I'm sorry for the weird impressions I sometimes do, but I was talking with my boyfriend at the same time.

Hej venner!
Jeg har været lidt syg her på det seneste og her til morgen besluttede jeg mig for at blive hjemme så jeg kunne få det bedre. Jeg følte på samme tid også at det var tid til en ny stilbog, men det jeg har på idag er meget afslappende og så tænkte jeg at det var på tide at jeg viste hvad jeg har på når jeg er syg. Jeg har også det her på hvornår end jeg føler for at slappe af og blive i sengen hele dagen.
Jeg undskylder for de underlige ansigtsudtryk jeg nogengange laver, men jeg snakkede med min kæreste på samme tid.









Shirt: Monki
Check poncho: H&M
Socks: Matas

I know that this was a quite chill post but I promise that I will make something a bit more exciting soon. Maybe a makeup turtorial?
See you!

Trøje: Monki
Check poncho: H&M
Sokker: Matas

Jeg ved godt, at det her var et ret så afslappet indlæg, men jeg lover, at jeg snart vil lave noget lidt mere spændende. Måske en makeup guide?
Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar