tirsdag den 26. januar 2016

Daily Lookbook - The Long Schooldays | Daglige Stilbog - De Lange Skoledage

Hey friends!
I feel like the past schooldays have been some real killers. I've been so tired and my bed time has been out focus, I have lived on coffee. Of course that means I need something relaxing to wear. I love my boyfriend jeans, they look good and are amazingly easy to match with anything. I decided to pimp the outfit with some glitter socks and jewerly.

Hej venner!
Jeg føler at de sidste par skoledage har været nogen seriøse dræbere. Jeg har været så træt og mine sengetider har været helt ude af fokus, jeg har levet på kaffe. Så selvfølgelig betyder det at jeg skal have noget afslappende på. Jeg elsker mine boyfriend jeans, både fordi de ser godt ud og er fantastisk nemme at matche med hvad som helst. Jeg besluttede mig for at pimpe dem lidt op med glimmer sokker og smykker.











Jeans: New Yorker
Turtleneck: Vero Moda
Shoes: (similar:) Her
Socks: Magasin
Bracelet: Pilgrim
Earrings: Pilgrim

I hope you found some inspiration for your long schooldays. *deep sighs* I'm going to do my homework now.
See you!

Jeans: New Yorker
Rullekrave: Vero Moda
Sko: (minder om:) Her
Sokker: Magasin
Armbånd: Pilgrim
Øreringe: Pilgrim

Jeg håber I fandt noget inspiration til jeres lange skoledage. *dybt suk* jeg skal til at lave mine lektier nu.
Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar