tirsdag den 12. januar 2016

Empties | Tomme produkter

Hey loves!
I have by now collected a lot of empty products. I will talk you trough all of these things sharing the ones I loved the most and the least.

Hej skønheder!
Jeg har efterhånden samlet en del tomme produkter sammen. Jeg vil snakke jer igennem alle tingene og dele dem jeg elskede mest og mindst.



Nude Magique CC cream - L'oreal Paris
The special thing about this cc-cream is that it changes colour after your skin tone. I have a red skin and I then chose the 'anti-redness'-one. I loved it at first try. It has a light coverage but really changes the skintone into something a lot more natural.

Nude Magique CC cream - L'oreal Paris
Det specielle ved denne cc-creme er at den skifter farve efter din hudfarve. Jeg har en ret så rød hud og jeg valgte derfor den der hedder 'anti-redness. Jeg elskede den ved første forsøg. Den dækker meget let, men ændrer til gengæld hudfarven til noget mere naturligt.


CC colour correcting cream - Maxfactor
This was the first cc-cream that I bought and I honestly have to say that I loved it. It was easy to layer and had a okay coverage.

CC colour correcting cream - Maxfactor
Det her var den først cc-creme jeg købte, og ærligtalt, så elskede jeg den. Den var nem at lægge lag på og havde et okay dække.


Super stay 24 - Maybelline
This one I bought in two colours. One for my summer skin and winter. I was a big fan of those because of their high coverage but it can easily make your skin kind of boring and pale. It did last long on the skin.

Super stay 24 - Maybelline
Jeg købte denne her i to farver. En var til min sommer hud og den anden til vinter. Jeg var en stor fan af dem fordi de har et højt dække, men den kan hurtigt få din hud til at se kedelig og bleg ud. Den holdte dog længe.


Affinitone - Maybelline
This one do remind me about the 'Stay Matte' powder by Rimmel London that I'm currently using. They're both pressed powders and is two fine powders making the skin matte.

Affinitone - Maybelline
Denne her minder mig en del om 'Stay Matte' pudderen af Rimmel London som jeg bruger her for tiden. De er begge pressede puddere, og er to fine puddere der gør huden mat.


Blush - TCW
I actually got three of those, in different colours. The blush didn't last that long but had a very pretty colour.

Blush - TCW
Jeg havde faktisk tre af dem her i forskellige farver. Blushen holdte ikke så længe, men havde en pæn farve.


Aquamax - Collection 2000
This one isn't empty it just dried out. I didn't like it becuase of the thing that it wasn't waterproof and it faded away after a short time

Aquamax - Collection 2000
Denne her er ikke tom den tørrede bare ud. Jeg kunne ikke rigtigt lide den, da den ikke var vandfast og forsvandt inden for kort tid.


2000 calorie - Maxfactor
I really loved this mascara (which is why I used up two of them). They're very natural on the lashes giving them a nice long look, brilliant for every day.

2000 calorie - Maxfactor
Jeg elskede virkelig denne mascara (det er derfor jeg har brugt to). De er meget naturlige på vipperne og giver dem en flot længde, flot til hverdagsbrug.


Exaggerate - Rimmel London
This eyeliner weren't a that great pleasure. The function that should make it push up didn't really work so I used it up quite fast. It had a beautiful colour and was extremely hard to get of.

Exaggerate - Rimmel London
Denne her eyeliner var ikke den store fornøjelse. Funktionen der skulle på den til at skrue op og ned fungerede ikke, og jeg brugte den ret så hurtigt. Den har en smuk farve og er ekstremt svær at få af.


2-fase Eyemakeup Remover - Matas
I remember this one as quite effective. It was easy to get rid of the eyemakeup, but I needed some different kind of makeup remover for the rest of the face.

2-fase Øjenmakeup Fjerner - Matas
Jeg husker denne som ret så effektiv. Det var nemt at fjerne øjenmakeuppen, men for resten af ansigtet skulle der noget andet til.


Aloe Eye Makeup Remover - Sonya (Aloe Vera)
I had to use this a couple of times before it really got all of the makeup off, but it did get of the rest of the makeup off quite well too.

Aloe Eye Makeup Remover - Sonya (Aloe Vera)
Jeg måtte bruge denne her et par gange før den virkelig fjernede makeuppen, men den var god til også at fjerne resten.


Elvital - L'oreal Paris
I did like this conditioner quite a lot. It softened my hair quite nice and I didn't need to brush my hair really. It has a nice sweet scent and makes my hair shine.

I really hope you found some use in this post.
See you soon!

Elvital - L'oreal Paris
Jeg kunne rigtig godt lide denne balsam. Den blødgjorde mit hår rigtig flot, og jeg havde slet ikke brug for at re mit hår. Den har en sød duft og får mit hår til at skinne.

Jeg håber virkelig, at du fandt noget nytte i det her opslag.
Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar