søndag den 31. januar 2016

January Favourites - Januar Favoritter

Hey beauties!
I feel like it's been ages since I've made a favourites, and I thought it was about time. I could have made a 2015 favourites but I feel like it's a bit too late now and I really want to share some of my most loved things. Some of them might seem a bit out of place but since it's a favourite of mine I felt like it was necessary.

Hej skønheder!
Jeg har det som om, at det er evigheder siden jeg lavede en favoritter, og jeg tænkte derfor, at det var på tide. Jeg kunne have lavet en 2015 favoritter, men jeg synes, at det er lidt sent nu, og jeg ville alligevel gerne dele nogle af mine mest elskede ting. Nogen af tingene er måske lidt anderledes, men eftersom at det er en del af mine favoritter, så er de også nødvendige.

Skincare/Hudpleje:


Konjac svamp by BODY LAP:
This is actually a Christmas present from my boyfriend and ever sine I got it I haven't stopped using it. It has made wonders for my skin, I can see huge differences between the days where I use it and don't. I, almost, don't need anything else for my skincare routine because of this. If you would like to know a bit more about my skincare routine then comment down below.
I have the green one since it's great for dry skin, but you can just as well get it for combined skin, greasy skin and so on.
You can find it Here

Konjac svamp af BODY LAP:
Det her er faktisk en julegave fra min kæreste, og lige siden jeg fik den, har jeg brugt den uden ende. Den har virkelig gjort underværker for min hud, jeg kan se stor forskel på de dage, hvor jeg bruger den, og når jeg ikke gør. Jeg har næsten ikke haft brug for anden form for ansigts pleje på grund af den her. Hvis du gerne vil se noget mere om min hudpleje rutine så skriv i kommentarfeltet.
Jeg har den grønne, da den er god til tør hud, men den kan også fås til kombineret hud, fedtet hud og så videre.
Du kan finde den Her

Makeup:



Wake me up mascara by Rimmel London:
I really like this mascara cause it gives me a fresh look in the mornings making my lashes quite long. It's easy to get of with some eyemakeup remover and I would most deifinetly recommend this. The brush is quite big and sometimes a bit hard to apply with, because I will get black dots on my eyelids.

Wake me up mascara af Rimmel London:
Jeg kan virkelig godt lide denne mascara, da den giver mig et friskt udseende om morgenen og får mine øjenvipper til at virke lange. Den er nem at fjerne med øjenmakeup fjerner, og jeg vil helt sikkert anbefale den. Børsten er stor og nogengange lidt svær at påføre med, da jeg får små sorte prikker på mine øjenlåg.





Cream foundation by Sonya (Aloe Vera):
This have really been a saviour in the mornings. It's so easy to just apply a layer of this with a foundation brush. It has a light coverage and lasts for a long time without getting greasy.

Creme foundation af Sonya (Aloe Vera):
Den her har virkelig været en frelser om morgenen. Det er nemt af påføre et lag af det her med en foundation børste. Den har et let dække og holder længe uden at blive grynet.

Other/Andet:


Speaker:
I've been neading a better sound for my music for a long time. There is a big difference between listening from computer speakers and this one. It might be small but it's great anyway to a fine price.

Højtaler:
Jeg har haft brug for en bedre lyd til min musik længe. Der er stor forskel mellem at lytte på min computers højtalere og denne her. Den er måske lille, men den er god alligevel og til en fin pris.


Girl online by Zoe Sugg:
Since boarding school I have had a lot of trouble reading. I haven't been able to find a book that have really caught me. But then I thought I had to begin again so I started reading this book since I've wanted to do that for a while. I really liked it and it was quite catchy even though I sometimes thought I used to much space just wasting time. While reading I found it quite similar to my own book (Samfundets Engle) and not at all anyway.

I really hope you enjoyed this post and please comment what you've been loving the past month or maybe just from 2015?
See you soon!

Girl online af Zoe Sugg
Siden efterskole har jeg haft svært ved at læse. Jeg har ikke været i stand til at finde en bog som virkelig har fanget mig. Men så tænkte jeg, at det var på tide, jeg begyndte igen, så jeg startede på denne bog, da det har jeg ville længe. Jeg kunne virkelig godt lide den, og den var ret fangene, også selvom jeg nogengange syntes, at der blev brugt for meget plads på at spille tid. Mens jeg læste, fandt jeg den også ret li min egen bog (Samfundets Engle) og på nogen punkter overhovedet ikke.

Jeg håber virkelig, at du har nydt at læse det her opslag, så vær sød at kommenter hvad du har elsket det sidste måned og måske fra 2015?
Vi ses snart!

2 kommentarer:

  1. Hej, jeg kunne godt tænke mig at vide mere om den svamp der - jeg har længe tænkt på at gøre noget godt for min hud, da min hud er meget tør og let bliver irriteret, især i kulde. Kunne denne svamp være min løsning? Hvordan virker den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Emmalu! Som det lyder, har jeg det samme problem som dig, og i det tilfælde hjalp den rigtig meget på min tørre hud. Jeg har nemlig også en tendens til at reagere på cremer med f.eks parfume i. Jeg bruger den altid i badet, da den også, til en grænse, kan fjerne af makeup.
      Jeg håber du kan bruge mit svar

      Slet