fredag den 1. januar 2016

Daily Lookbook 31-12-2015 - Daglige Lookbook 31-12-2015

Jeg ønsker alle derude et fantastisk Nytår. 2015 har været et fantastisk år med mange gode oplevelser, og jeg ser frem til et lige så fantastisk 2016, sammen med alle læsere.
Jeg vil i 2016 begynde at blogge mere og starter året ud med at vise jer hvad jeg havde på nytårsaften. Jeg vil snart komme med et opslag omkring mine nytårsfortsæt, og hvordan jeg vil holde dem.
Vi ses snart igen, og hav et fantastisk 2016!

***

I wish you all a happy New Year. 2015 have been an amazing year with many good experiences and I look forward to an incredible year with all you readers.
I will start blogging some more in 2016 and I begin the year with showing you all what I've wore New Years Eve. I will post a new blogpost about all my New Years resolutions and how I'm going to do them.
See you soon and have an amazing 2016!







Kjole: Message
Sko: H&M
Øreringe: Glitter
Hat: Netto

***

Dress; Message
Shoes: H&M
Earrings: Glitter
Hat: Netto

Ingen kommentarer:

Send en kommentar