søndag den 24. januar 2016

Snowy Denmark - Daydreaming | Danmark I Sne - Dagdrømme

Hey friends!
I'm personally not a fan of the cold weather, but when the snow begins to fall I somehow feel it quite pleasent. The beauty in the weather is what keeps me going in the morning. There is a beauty to every season and in the Winther the true beauty is when the country is covered in white snow. It brightens up everything and unfortunalety has the winther in Denmark the past years been quite wet.
This year we have been so lucky since the weather have blessed us with a thick layer of snow. It's a trouble to get to school, but I carefully move forward and do get to school in one piece.

Hej venner!
Jeg er personligt ikke en fan af det kolde vejr, men når sneen begynder at falde føler jeg det ret så nydeligt. Skønheden ved vejret er hvad der holder mig igang om morgenen. Der er skønhed ved en hver sæson og om vinteren er det virkelig smukt når landet er dækket i hvidt sne. Sneen lyser alt op, men uheldigvis har vinteren i Danmark de sidste par år været ret så våd.
I år har vi været heldige med vejret som har velsignet os med et tykt lag af sne. Det er lidt svært at komme i skole, men jeg bevæger mig langsomt frem og kommer i skole i et stykke.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar