onsdag den 13. januar 2016

Test - Mane 'n Tail (Shampoo & Conditioner) | Test - Mane 'n Tail (Shampoo & Balsam)

Hey loves!
Today I have an test for you all, cause I have heard a lot about this shampoo/conditioner and it's magical powers. I have heard people saying that it should make your hair grow faster. But I have also heard a lot of but's.
It should make your hair dry if you don't use the deep moisturizing and some people got dry hair no matter which one they used. But it made the hair grow longer, maybe even four cm in a month! I wished to test that:

Hej skønheder!
Idag har jeg endnu en test til jer, for jeg har hørt meget om denne shampoo/balsam og dens magiske kræfter. Jeg har hørt folk fortælle, hvordan den burde få dit hår til at gro hurtigere. Men jeg har også hørt mange men'er.
Den skulle gøre håret tørt hvis man ikke brugte deep moisturizing, og nogen fik tørt hår lige meget hvilken en de brugte. Men håret skulle gro hurtigere, helt op til fire centimeter på en måned! Jeg ville gerne teste det:


That is why I took a before and after picture of my hair and wauw it did actually make it grow, and I could feel it grow quite fast (the first picture is taken a month ago). I didn't experience the same kind of dryness in my hair, it was actually incridebly soft and heavy. But I did get quite a lot of scold which is so annoying.
It says that it should be used for dry and damaged hair. I have coloured my hair quite a lot of times, but on other things than the softness I didn't feel a that big help.
I give four out of five stars because of the fact that it actually makes the hair grow but it didn't help on the damaged hair as much as wished.


Det er derfor, jeg tog et før og efter billede af mit hår, og wauw det fik virkelig mit hår til at vokse, og jeg kunne mærke det vokse ret hurtigt (det første billede er taget for et måned siden). Jeg har ikke mærket nogen former for tørhed, det er faktisk ret blødt og tungt. Men jeg fik dog en del skæld hvilket har været rigtig irriterende.
Etikketen siger at det skal bruges til tørt og ødelagt år. Jeg har farvet mit har et par gange, men på andre punkter end det blødgørende har jeg ikke følt den store hjælp.
Jeg giver den fire ud af fem stjerner, fordi det rent faktisk får ens hår til at vokse hurtigere, men hjalp ikke på det ødelagte hår lige så godt som ønsket.

I hope you found some use in this post and please comment down below what shampoo's and conditioners you want to recommend.
See you soon!

Jeg håber, du har fundet noget nytte i det her opslag og hver sød at kommentere hvilke shampooer og balsamer, du gerne vil anbefale.
Vi ses snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar