onsdag den 17. februar 2016

Daily Lookbook - A Day In Zoo | Daglige Stilbog - En Dag I Zoo

Hey friends!
I have had a wonderful day with my magnificent boyfriend in Odense Zoo. I've always loved a good day diving into the old memories and are there a better place than in the zoo? I have had a great day and wanted to share with you what I've been wearing.
I personally love the shirt that I'm wearing since it's useful for both everyday clothing and as party clothing.
Please enjoy and share what you've been doing today.
See you!

Hej venner!
Jeg har haft en vidunderlig dag med min pragtfulde kæreste i Odense Zoo. Jeg har altid elsket et godt kig tilbage i de gamle minder og er der et bedre sted at gøre det end i zoo? Jeg har haft en god dag og vil gerne dele med jer hvad jeg har haft på.
Jeg elsker personligt denne trøje som jeg har på, da den er brugbar både til hverdagstøj og som festtøj.
Nyd det og del endelig hvad I har lavet idag.
Vi ses!








Jacket: Vila
Shoes: Savanah Shoes
Scarf: H&M (old)
Bag: H&M
Hairband: Trend
Skirt: (Similar:) Here
Shirt: Monki

Jakke: Vila
Sko: Savanah Shoes
Halstørklæde: H&M (gammel)
Taske: H&M
Hårbånd: Trend
Nederdel: (Lignende:) Her
Trøje: Monki

Ingen kommentarer:

Send en kommentar