torsdag den 25. februar 2016

Daily Lookbook - Hard Work | Daglige Stilbog - Hårdt Arbejde

Hey friends!
The last couple of days I've used a lot of time infront of a computer which means migraine and long hardworking days. I've been overwhelmed with schoolpapers and at the same time I've been working on my inspiration book for spring which takes a lot of time and research to make.
That is why I've needed something comfortable to wear through longer periods of time. I really love this shirt, since it can be both used for parties and everyday and it's super comfortable to wear for a long while.
Please enjoy and share your opinion. See you with an inspiration book quite soon!

Hej venner!
De sidste par dage har jeg brugt alt for lang tid foran en computer, hvilket har betydet i migræne og lange dage. Det har vældet ind med afleveringer, og på samme tid har jeg har også været i gang med min inspirations-bog for foråret, hvilket tager rigtig lang tid og meget research at lave.
Jeg har derfor været nødt til at have noget på, som er behageligt at have på i længere tid af gangen. Jeg elsker virkelig denne trøje, da den både kan bruges til fest og hverdag og er super behagelig at have på i længere tid. 
Hver sød at nyd og del din mening. Vi ses snart med en ny inspirations bog!













Shirt: Monki
Pants: Primark
Scarf: (Similar:) Here
Socks: Magasin
Earrings: Pilgrim
Bracelet: (A present from Morocco)

Trøje: Monki
Bukser: Primark
Halstørklæde: (Lignende:) Her
Sokker: Magasin
Øreringe: Pilgrim
Armbånd: (En gave fra Marocco)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar