lørdag den 6. februar 2016

Daily Lookbook - Smaller Parties | Daglige Stilbog - Mindre Fester

Hey you all!
I have another lookbook for you today. Last night I attended a small party with my new class. I really looked forward to it and it was such a nice evening.
To parties like this one I like to just wear something simple that I'm capable of wearing for at whole evening.
There will be a makeup turtorial on how I did the look next week, I look so much forward to show you all that!
See you!

Hej derude!
Så har jeg endnu en stilbog til jer. Igår aftes var jeg ved til en mindre fest med min nye klasse. Jeg har virkelig set frem til det og det var en så god aften.
Til fester som denne kan jeg godt lide at have noget simpelt på som jeg kan have på en hel aften.
Der vil komme en makeup guide på det jeg har på i løbet af næste uge, jeg glæder mig rigtig meget til at vise jer det!
Vi ses!










Dress: Boohoo
Cardigan: Vila
Tights: Change
Shoes: Tamaris
Earrings: Glitter
Necklace: Glitter

Kjole: Boohoo
Cardigan: Vila
Strømpebukser: Change
Sko: Tamaris
Øreringe: Glitter
Halskæde: Glitter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar