tirsdag den 2. februar 2016

Everyday Makeup & Hairstyle - YouTube | Hverdags Makeup & Hår - YouTube

Hey beauties!
Today I have a new video for you all. I've been wanting to do this for so long and I'm so glad that I'm finally done with it.
I thought that I would share an everyday makeup and hair look for all of you struggling with inspiration. I love this look since it's a bit fancy for an everyday look so whenever I feel like being a bit more fancy I do this.
Watch my video down below or on my YouTube channel to watch the whole guide.
See you soon with a new blogpost! Or maybe a video?
Tell me about your daily look, what do you wear?

Hej skønheder!
I dag har jeg en ny video til jer. Jeg har ville lave denne alt for længe og jeg er så glad for at den endelig er færdig.
Jeg tænkte at jeg ville dele et hverdags makeup og hår look til alle jer som mangler inspiration. Jeg elsker det her look eftersom at det er lidt mere formelt for hverdags makeup, men så snart jeg føler for at være lidt mere formel gør jeg det her.
Se min video længere nede eller på min YouTube kanal for at se den fulde guide.
Vi ses snart med et nyt blogopslag! Eller måske en video?
Fortæl mig om dit daglige look, hvad har du på?


What I used/Hvad jeg brugte:
Sonya (Aloe Vera) - Cream to Powder Foundation 377
Nilens Jord - Bronzing Powder 556 matt
Gosh - Natural Blush 43 Flower Power
Rimmel London - Professional Eyebrow Pencil 004 black
Sonya (Aloe Vera) - Sand Dune 397
Gosh - Eye Liner Pen Stylo Ligneur Black
Rimmel London - Wake Me up Mascara
The Body Shop - Born Lippy





Ingen kommentarer:

Send en kommentar