onsdag den 3. februar 2016

Healthy Bananabread | Sundt Bananbrød

Hey again!
I have to admit that I have an obsession with baking and espically cakes, and that is hard to combine with a healthy lifestyle so I thought that I this time would bake a bread instead. I fell over this delicious recipe from http://carolinethorsfelt.dk/tag/sundt-bananbroed/, and I had to make it myself.
It did turn out quite well even though I used a lot of different kind of nuts for this. 
Do not misunderstand me I haven't quit the whole baking-delicious-fatting-cakes-part but I'm trying out some new recipies that might control my sugar-lust in a healthy way. That is why I would love to know some good recommendations for healthy baking from you guys. 
Lots of love, see you soon!

Hej igen!
Jeg må indrømme, at jeg har en afhængighed, når det kommer til bagning og specielt kager, og det er svært at kombinere med en sund livsstil, så jeg tænkte, at jeg ville bage et brød i stedet. Jeg faldt over denne her lækre opskrift fra http://carolinethorsfelt.dk/tag/sundt-bananbroed/, og jeg var nødt til at lave den selv.
Den blev ret fin også selvom jeg lavede den med mange forskellige former for nødder.
Misforstå mig ikke, jeg har ikke droppet hele den der bage-lækre-fedende-kager-del, men jeg prøver nogen nye opskrifter som måske kan kontrollere min suger-lyst lidt, på en sund måde. Det er derfor at jeg meget gerne vil høre jeres bedste anbefalinger til sund bagning. Jeg ville elske at vide det.
Masser af kærlighed, vi ses snart!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar