mandag den 22. februar 2016

How To Style - Overalls | Hvordan Man Matcher - Smækbukser

Hello friends!
I'm finally back with not only a new post but also a new video and I'm so happy to be doing this. I've had a lot on my mind lately since I recently broke up with my boyfriend.
I've wanted to this for so long! I love these overalls that I bought in Message and they've been a savior ever since. It's a fun and unique piece that to my surprise fits alot of things.
I have stylet my overalls with many different shirt and bags and I like the result;
I have included pictures of the outfits down below so please write which one you liked the most! See you soon with a new post!

Hej venner!
Jeg er endelig tilbage med ikke kun et nyt opslag, men også med en ny video og jeg ser glad for at jeg gør det. Jeg har haft meget at tænke på da jeg fornyeligt slog op med min kæreste.
Jeg har ville gøre det her så længe! Jeg elsker de her smækbukser som jeg købte i Message og de har været en redning lige siden. Det er et sjovt og unikt stykke som overraskende nok passer til mange ting. 
Jeg har her matchet mine bukser med mange forskellige trøjer og tasker og jeg kan godt lide resultatet;
Jeg har lige så vel vedhæftet et par billeder af tøjet så hver sød at skriv hvilket et du bedst kunne lide! Vi ses snart med et nyt opslag!

Outfit 1/Sæt 1


Overalls: Message
Shirt: Vero Moda
Shoes: Savannah Shoes
Check poncho: H&M

Smækbukser: Message
Bluse: Vero Moda
Sko: Savannah Shoes
Check poncho: H&M

Outfit 2/Sæt 2


Turtleneck: Monki
Bag: Day by Birger et Mikkelsen
Shoes: Nelly

Rullekrave: Monki
Taske: Day by Birger et Mikkelsen
Sko: Nelly

Outfit 3/Sæt 3


Shirt: Stable
Bag: H&M
Shoes: Skoringen

Trøje: Stable
Taske: H&M
Sko: Skoringen

Outfit 4/Sæt 4



Shirt: H&M
Scarf: (A gift from Turkey)
Clutch: Trend

Bluse: H&M
Halstørklæde: (En gave fra Tyrkiet)
Clutch: Trend


Ingen kommentarer:

Send en kommentar