onsdag den 24. februar 2016

My Currently Favourite Lipproducts | Mine Yndlings Læbeprodukter For tiden

Hey beauties!
After what I could recall it's been quite some time since I last made a beauty post? So today I wanted to share some of my favourite lip products that I've been absolutely adoring the past months.
I fell in love with the dark lipcolours back in fall and as the months have past by I've purchased more and more of those. I will talk you through each one expressing my love for them.

Hej skønheder!
Efter hvad jeg kan se, så er det et stykke tid siden, at jeg sidst lavede et skønheds opslag? Så idag vil jeg dele nogle af mine yndlings læbe produkter, som jeg har elsket de sidste par måneder.
Jeg forelskede mig i den mørke læbefarve tilbage i efteråret, og over de sidste måneder har jeg investeret i flere af denne art. Jeg vil snakke mig igennem hver og en og udtrykke min kærlighed for dem.




The Body Shop - Born Lippy


I'm loving this simple gloss since it's so easy to apply espically on busy mornings where I want an ekstra glow but do not have the time to do something fancy. I just dip a finger into it and apply it on my lips. It gives them this natural shine that I really love. It also gives me the opportunity to wear a fancy eyeshadow as well, since the lipcolour doesn't seems too overwhelming.

Jeg elsker denne simple gloss, eftersom den er nem at tage på, og specielt på en travl morgen hvor jeg gerne vil have lidt ekstra, men ikke har tid til noget fancy. Jeg dypper bare en finger i og fører det til min læber. Det giver dem et naturligt skin, som jeg virkelig elsker. Det giver mig også muligheden for at have en flot øjenskygge på, da læbefarven ikke overskygger.



Gosh - 008 Matt Plum


At first I was really surprised by how red this lipstick were, cause when you look at it at first glance it seems alot more purplish. But I really loved this colour. I've had alot of red lipsticks but non in this amazing dark colour. I always gets compliments when I'm wearing this, since it also flatters my skintone well.

Jeg var først meget overrasket over hvor rød denne læbestift er, for ved første øjekast virker den mere lilla. Men jeg elsker virkelig farven. Jeg har haft mange røde læbestifter, men ingen af dem i denne flotte mørke farve. Jeg får altid komplimenter når jeg har den på, da den også passer godt til min hudfarve.




Sonya (Aloe Vera) - 401 Amethyst


This is a very brave colour which is one of the reasons to why I love it. It's shiny on the lips giving my look something daring if I'm wearing boring clothing. I have to admit that it isn't easy to apply since it's really wet, which means that I usually make it dry out and put on an extra layer. 
The fact that the colour is so different is only a good thing in the cold. It matches the weather outside and is supringsly easy to match with different outfits.
I also use this to give some dimension to my lips if I'm wearing other dark lip colours.

Det her er en meget modig farve, hvilket er en af grundene til at jeg elsker den. Den skinner på læberne som giver looket et mere modigt tvist, hvis jeg har noget kedeligt tøj på. Jeg må indrømme at den ikke er nem at påføre, da den er meget våd, hvilket betyder at jeg normalt lader den tørre og tager så et ekstra lag på. 
Det faktum at farven er så anderledes er også godt i det kolde vejr. Den matcher vejret udenfor og overraskende nok er den nem at matche med mange tøjsæt. 
Jeg bruger den også til at give noget dimension til mine læber når jeg har andre mørke farver på.



Shiseido - RS 745


I think this one is, almost, my absolute favourite. It's not to dark and out of place, it can be used in all seasons. It's this beautiful light purplish colour flattering both my skin and lips. It's easy to layer with other colours or a lipliner. It lasts quite well.
I'm mostly surprised by how little this colour actually takes over the whole look. You can easily wear it like this or apply a daring eyshadow as well. The colour really flatters alot of different looks.

Jeg tror næsten, at det her er min absolutte yndlings. Den er ikke for mørk og underlig, den passer til alle årstider. Det er nemlig denne her smukke lyse lilla-agtige farve som gør noget godt for både min hud og læber. Den er nem at lægge lag på lag med foreksempel en lipliner. Den holder også ret godt.
Jeg er mest overrasket over hvor lidt denne her farve faktisk tager over hele looket. Jeg kan nemt have den på med en modig øjenfarve. Farven passer virkelig godt til mange forskellige looks.



I really hope you enjoyed this post cause it has been an pleasure to make. I would love if you recommended some of your favourite lip products. I'm sorry that I haven't included any lipbalms or anything like it, but this is mostly what I've been loving.
Which one was your favourite?
I will be back soon with a new blogpost! See you!

Jeg håber virkelig, at I har nydt dette opslag, da jeg har nydt at lave det. Jeg ville elske at høre hvad I anbefaler af læbeprodukter. Jeg undskylder, at jeg ikke har tilføjet flere læbepomader eller noget lignende, men det er mest det her, jeg har elsket på det seneste.
Hvilken var din yndlings?
Jeg er snart tilbage med et nyt opslag! Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar