tirsdag den 9. februar 2016

Valentinesday Inspired Makeup & Hair | Valentinsdag Inspireret Makeup & Hår

Hey beauties!
Valentinesday is just around the corner and I'm going to spend it with my bestfriend in Scotland (apologize to my boyfriend). I personally can't wait so I wanted to share the look I probably would have worn if I was in Denmark on Valentinesday.
For Valentinesday I feel like a more pink & purplish kind of look is needed since it in many ways represent love.
I hope you enjoy this small video on how I did it and please comment what you think. If you want to know what I use, please scroll down.
See you soon with something new about my trip to Scotland!

Hej skønheder!
Valentinsdag er lige rundt om hjørnet og jeg skal bruge min valentinsdag med min bedsteven i Skotland (undskyldninger til min kæreste). Jeg kan personligt ikke vente så jeg ville gerne dele hvad jeg nok ville have haft på hvis jeg var i Danmark på Valentinsdag.
Til Valentinsdag føler jeg at pink og lilla-agtige farver er nødvendigt, da det på mange måder repræsentere kærlighed.
Jeg håber du nyder denne lille video om hvordan jeg gør det og hver sød at kommenter hvad du synes. Hvis du vil vide hvad jeg bruger så kør ned ad siden.
Vi ses snart meget noget nyt om min tur til Skotland!








What I used/Hvad jeg brugte:
Sonya (Aloe Vera) - Cream to Powder Foundation 377 Porcelain
Clinique - Beyond Perfecting Foundation + Concealer
Rimmel London - Stay Matte Long Lasting Pressed Powder
Nilens Jord - Bronzing Powder 556 MATT
Gosh - Natural Blush 43 Flower Power
Rimmel London - Professional Eyebrow Pencil 004 Black
MaxFactor - Smokey Eye Drama Kit 03 Sumptuous Golds
TCW - Pink Eyeshadow Palette
Lancõme Hypnõse - Mascara
Gosh - Eyeliner Pen Stylo Ligneur Black
Gosh - 008 Matt plum

Ingen kommentarer:

Send en kommentar