tirsdag den 8. marts 2016

Daily Lookbok - Shopping | Daglige Stilbog - Shopping

Hey friends!
Today I went on a smaller shopping trip with a great friend of mine. We powershopped through the center the whole day, trying to find something cute for my friend, and I did get at fine new blazer that I will probably show you all in a lookbook once. 
On shopping days I like to wear something that's easy to take off and take on throughout the day. I choose thights today since it's easy on days with skirt and dress shopping. 
I hope you all have had a nice day and please tell me about it! Love from here and see you!

Hej venner!
Idag tog jeg på en mindre shopping udflugt med en god ven. Vi powershoppede gennem hele centeret hele dagen, for at finde noget sødt til min veninde, og jeg fik dog købt en fin ny blazer, som jeg sikkert vil vise jer i en fremtidig stilbog. 
På shopping dage kan jeg godt lide at have noget på, som er nemt at tage af og på i løbet af dagen. Jeg valgte strømpebukser idag, da det er nemt, hvis man leder efter nederdele og kjoler.
Jeg håber at I alle har haft en god dag, og jeg vil gerne høre om den! Kærlighed her fra og vi ses!












Shirt: Monki
Lace bra: Pieces
Skirt: (similar:) here
Thights: Change
Shoes: Savannah Shoes

Trøje: Monki
Blonde bh: Pieces
Nederdel: (lignende:) here
Strømpebukser: Change
Sko: Savannah Shoes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar