tirsdag den 22. marts 2016

Daily Lookbook - Grandmas Birthday | Daglige Stilbog - Mormors Fødselsdag

Hey friends!
It's finally easter vacation for me which of course means family visit, and this time I'm visiting my grandma, since it's her birthday. I slept at my grandpas house from sunday to monday, to go to my grandma the next day and celebrate her. Monday afternoon I took a late train home and today I'm ready to go to Silkeborg with some friends. I will share much more from that trip with you all.
I love this skirt that I bought recently, it's just so comfortable, and with that shirt it's like wearing pajamas.
I will see you soon and please share your spring days with me!

Hej venner!
Det er endelig påskeferie hvilket for mig betyder familie besøg, og denne gang besøger jeg min mormor, eftersom det er hendes fødselsdag. Jeg sov hos min morfar fra søndag til mandag, og tog ud til min mormor den næste dag for at fejre hende. Mandag aften tog jeg et sent tog, og i dag skal jeg til Silkeborg med nogle venner. Jeg vil dele mere fra den tur.
Jeg elsker denne nederdel, som jeg købte for nyligt, den er bare så behagelig, og med den trøje er det som at have nattøj på.
Vi ses snart og hver sød at dele jeres forårs dage med mig!












Shirt: SamsoeSamsoe
Skirt: Moss Copenhagen
Shoes: Ebay here
Bag: (similar;) here
Earrings: En gave fra Tyrkiet

Trøje: SamsoeSamsoe
Nederdel: Moss Copenhagen
Sko: Ebay here
Taske: (lignende;) here
Øreringe: En gave fra Tyrkiet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar