torsdag den 17. marts 2016

Daily Lookbook - On The Road | Daglige Stilbog - På Farten

Hey friends!
I'm on the road again this time I'm going to Valby and Vejle, to try out something real exciting. I'm going to be a hair-model for Davines. I'm honestly so excited! I've been looking forward to this for so long now and I can't believe that I'm on my way right now!
This is the last post you will se me with this length of hair, so I just want to appreciate how long it has finally become and now say goodbye to it. Please wish me luck!
The jacket I'm wearing is a new purchase for me, but also something I'm real happy for. It's amazing how comfortable it is to wear and looks fantastic. It gives some extra spice to a boring outfit.
I can't wait to tell you more about my day, see you soon!
Follow my day on snapchat: Sandrabusk

Hej venner!
Jeg er på farten igen denne gang går turen til Valby og Vejle, hvor jeg skal noget rigtig spændende. Jeg skal sidde hårmodel for Davines. Jeg er ærligtalt så spændt! Jeg har set frem til dette for så længe nu, og jeg kan ikke fatte, at jeg er på vej nu!
Det her kommer nok til at være mit sidste opslag med langt hår, så jeg vil lige sætte pris på hvor langt det endelig er blevet, og nu sige farvel til det. Ønsk mig held og lykke!
Jakken jeg har på er et nyt køb for mig, men også et jeg virkelig er blevet glad for. Det er utrolig behagelig at have på og ser fantastisk ud. Det giver lidt ekstra krydderi på et kedeligt sæt.
Jeg kan ikke vente med at fortælle jer mere om min dag, vi ses snart!
Følg min dag på snapchat: Sandrabusk














Jacket: Zara
Top: H&M
Pants: Primark
Shoes: Nelly
Earrings: Glitter

Jakke: Zara
Top: H&M
Bukser: Primark
Sko: Nelly
Øreringe: Glitter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar