fredag den 25. marts 2016

Easter Break | Påskeferie

Hey friends!
I feel like my break just began, but it's soon over already and I can't really handle that. But until now I've had a wonderful break, but also one that have made me really tired. 
I've been roaming around beginning my break, Saturday, with work. Next day I celebrated a good friend of mines seventeenth birthday. It was such a nice day and we enjoyed eating cake, fruits and hot cocoa in the warm sun. It was the best possible day to do this since spring was warming us.

Hej venner!
Jeg føler at ferien først lige er begyndt, men den er næsten ovre, og jeg kan ikke rigtigt håndtere det. Men indtil nu har jeg har haft en vidunderlig ferie, men også en som har gjort mig virkelig træt.
Jeg har vandret omkring lige fra begyndelsen af min ferie, lørdag, med arbejde. Næste dag fejrede jeg en af mine gode venners sytten-års fødselsdag. Det var en rigtig dejlig dag, og vi nød at spise kage, frugt og varm kakao i den varme sol. Det var den bedst mulige dag at gøre dette, da foråret varmede os.



Right after her birthday my parents picked me up and I stayed a night at my grandpa's place. The next day I celebrated my grandma's birthday and took a trip to Gilleleje to visit her in her small home. It was a nice day with lots of family.
In the evening I took a late train home and fell asleep almost instantly.

Lige efter hendes fødselsdag hentede mine forældre mig, og jeg blev en nat hos min morfar. Næste dag fejrede jeg min bedstemors fødselsdag, så jeg tog en tur til Gilleleje for at besøge hende i hendes lille hjem. Det var en dejlig dag med en masse familie.
Om aftenen tog jeg et sent tog hjem og faldt i søvn næsten med det samme.

I packed my stuff and left of to Virklund where my dads aunt owns a wonderful holiday cottage with an amazing view to this beautiful lake. I spend a couple of days there with two of my best friends. We had some nice, relaxing days and I really enjoyed getting a detox from home.
I would love to hear about your break so please share in the comments. I'll be back soon this time with a video that I've been quite excited to make. Love from here.

Jeg pakkede mine ting og tog afsted til Virklund, hvor min fars faster ejer et vidunderligt sommerhus med en fantastisk udsigt til en smuk sø. Jeg brugte et par dage der med to af mine bedste venner. Vi havde nogle dejlige, afslappende dage, og jeg nød virkelig at komme lidt væk hjemmefra.
Jeg ville elske at høre om jeres ferie, så hver sød at dele i kommentaren. Jeg er snart tilbage med en video, som jeg har været rigtig spændt på at lave. Kærlighed med her fra.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar