mandag den 14. marts 2016

Fast Party Makeup Using 9 Products | Hurtig Fest Makeup Bruger 9 Produkter

Hey friends!
I'm finally back again! It's almost a week since I lasted posted something and I've wanted to do it for so long now. It feels good to be back and of course I'm back with a video! 
I love this makeup-look since it's also something I would dare to wear in the everyday life. I mostly wear it when I'm in a hurry and need something fast and pretty. To my advange I'm only using 9 products making it incredibly simple.
I'm so happy to be sharing this with you all! Hope you all have had a nice week and this one will be just as wonderful. I'm going on quite an adventure this wednesday, so keep up! See you soon!

Hej venner!
Jeg er endelig tilbage! Det er næsten en uge siden at jeg sidst udgav noget og jeg har ville gøre det for så længe nu. Det føles så godt at være tilbage, og selvfølgelig er jeg tilbage med en video!
Jeg elsker det her makeup-look eftersom det er noget jeg også kunne finde på at have på til hverdag. Jeg har det mest på når det skal gå hurtigt og være pænt. Til min fordel bruger jeg kun 9 produkter hvilket gør det utrolig simpelt.
Jeg er så glad for at dele det her med jer! Jeg håber at I alle har haft en dejlig uge og at denne bliver lige så fantastisk. Jeg skal på lide af et eventyr denne onsdag, så følg med! Vi ses snart!




Clinique - Beyond Perfecting Foundation + Concealer
Rimmel London - Stay Matte
Nilens Jord - Bronzing Powder
Gosh - Natural Blush 43 Flower Power
Rimmel London - Professional Eyebrow Pencil 004 black
Sonya (Aloe Vera) - 397 Sand Dune Perfect Pair Eyeshadow
Gosh - Eyeliner Pen Stylo Ligneur black
Maybelline - Lash Sensational


Ingen kommentarer:

Send en kommentar