onsdag den 2. marts 2016

Makeup Tutorial - Cute Pink Lips | Makeup Guide - Søde Pink Læber

Hey friends!
I'm back at it again with a new makeup turtorial this time on a personal favourite of mine. The pink lip is such a cute and natural thing and I love wearing in the everyday life, like to school or work.
I have, like always, added some pictures of the look down below but also the video. You can find the video on my youtube channel.
Tell me what you think and see you soon!

Hej venner!
Jeg er tilbage med en ny makeup guide denne gang med en af mine personlige favouritter. Den lyserøde læbe er en så sød og naturlig ting og jeg elsker at have den på i mit hverdagsliv, som i skole eller arbejde.
Jeg har, som altid, tilføjet nogle billeder af makeuppen nedenunder og lige så vel videoen. Du kan også finde videoen på min youtube kanal.
Fortæl mig hvad I synes og vi ses snart igen!









What I used/Hvad jeg brugte:

Beauté Pacifique - Serum Paradoxe
Sonya (Aloe Vera) - 377 Procelain Cream to Powder Foundation
Clinique - Beyond perfecting Foundation + Concealer
Rimmel London - Stay Matte 006 Warm beige
Nilens Jord - Bronzing Powder 556 Matt
Gosh - Natural Blush 43 Flower Power
Rimmel London - Professional Eyebrow Pencil 004 Black
Lóréal Paris - La Palette Nude 01 Rosé
Max Factor X - Masterpiece Glamour Extensions
Pieces - Lipliner 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar