onsdag den 30. marts 2016

March Favourites | Marts Favoritter

Hey friends!
I apologize for not making a favourites last month, so this will be a long one, since I have a lot to share with you all. I've been trying out a lot of new things lately and I have found some new loves in my life.

Hej venner!
Jeg undskylder for ikke at have lavet en favoritter i sidste måned, så denne her kommer til at blive lidt lang, da jeg har meget at dele med jer. Jeg har prøvet en del nye ting på det seneste, og jeg har fundet nogle nye kærligheder.



Vichy - Hand & Nail cream
I like this cause it's not to fat and easy to get of the hands, but it also softens and has a nice texture to it. The packaging says; 'Nourishing and youthful, anti-dark spots, nail care.' I'm not sure about the youthful part since I probably don't have the age to talk about that. I haven't felt a difference on my nails, but it's not the first time I try out somthing for my nails and it doesn't work at all, so no surprise in that. But it contains no parabens and works for sensitive skin which is just what I need. It has a nice packaging that's small and easy to apply with.

Vichy - Hånd og negle creme
Jeg kan godt lide denne, fordi den ikke er for fed og nem at få af hænderne, men den blødgør også og har en dejlig tekstur. Pakken siger; 'Nourishing and youthful, anti-dark spots, nail care.' Jeg er ikke sikker på denne ungdommelige del, da jeg nok ikke har alderen til at tale om dette. Jeg har heller ikke følt en forskel på neglene, men det er ikke første gang, at jeg prøver noget for neglene, som overhovedet ikke virker, så ingen overraskelse her. Men cremen har ingen parabener og virker på sensitiv hud, hvilket er hvad jeg har brug for. Den har en flot indpakning som er lille og nem at tilføre creme med.



Decubal basic - Face cream
This cream has no perfume, colourants or parabens in it which of course means that it's great for sensitive skin. I love that, again, the texture is not too fat but just right, so it does the job and nothing more. Some days I still need a stronger cream on the skin if I have a really bad outbreak.

Decubal Basic - Ansigts creme
Denne creme indeholder ingen parfumer, farvestoffer eller parabener hvilket betyder at den er god mod sensitiv hud. Jeg elsker, igen, at teksturen ikke er for fed, men lige rigtig så den gør jobbet og ikke mere. Nogle dage har jeg brug for en lidt stærkere creme, hvis jeg har slemme udbrud.



Davines - Love shampoo and conditioner
The packaging says: 'Lovely smoothing shampoo/conditioner for coarse or frizzy hair.' and it really does what it promise. It makes my hair feel so lovely and soft but still keeps the natural fall in it compared to many other shampoos like it that makes it feel heavy and ways down the hair.

Davines - Love shampoo og balsam
Pakken siger: 'Lovely smoothing shampoo/conditioner for coarse or frizzy hair.' og det er virkelig, hvad den gør. Mit hår føles så elsket og blødt, men den lader stadig mit naturlige fald være i forhold til mange andre shampoo'er, som får det til at føles tungt og tynger mit hår.


Matas - Makeup cleansing cream
This cleansing cream promise to moustirize and give moisture to the skin, and it does the job. It's a bit sticky cleansing cream, but not one that hurts your skin if you don't wash it off properly, almost the opposite. I have loved this cleansing cream alot since my skin feels soft and clean after use.

Matas - Makeup rensecreme
Denne rensecreme lover at den både blødgør og giver fugt, så den gør skam sit job. Det er en klistrende rensecreme, men heller ikke en der skader din hud af ikke at blive fjernet lige grundigt nok, næsten det omvendte. Jeg har holdt meget af denne rensecreme, da min hud føles blød og ren efter brug.



Rexona - Motion sense
This is a deodorant that keeps it promises. Like everything else it's good for sensitive skin but also promises to hold on for 48 hours. I might not have tested it for that long but it does the job through out the day even when working out! I smell nothing under or after a workout. Even though it lasts a long time I do like to refresh it once in a while just to be sure.

Rexona - Motion sense
Denne deodorant holder hvad den lover. Ligesom alt andet er den til sensitiv hud, men lover også at holde i 48 timer. Jeg har måske ikke testet den så længe, men den fuldfører jobbet gennem dagen også under træning! Jeg lugter ingenting under og efter træning. Selvom den holder længe foretrækker jeg lige at friske den op en gang imellem for at være sikker.


Peanutbutter
I'm sorry but this is my guilty pleasure. I have found a new love in peanutbutter. It's so delicious and can be used with surprisingly many things like on buscuits, bread and in smoothies (which I adore). I like the crunchy version, but no matter which one you choose it will just stick to the teeth.

Peanutbutter
Jeg er ked af at sige dette, men det er min skyldige nydelse. Jeg har fundet en ny kærlighed i peanutbutter. Det er virkelig lækkert, og kan blive brugt med overraskende mange ting som kiks, brød og i smoothies (hvilket jeg elsker). Jeg kan godt lide den knasende version, men lige meget hvilken en du vælger, sidder det fast til tænderne.


Sonya - 397 sand dune perfect pair eyeshadow
I adore these colours. They're beautiful for an everyday kind of look since it just gives a natural shadow to the lids, and they can be used in combination with many other colours. 

Sonya - 397 sand dune perfect pair eyeshadow
Jeg elsker disse farver. De er virkelig smukke til et hverdags udseende som giver en naturlig skygge til øjnene, og de kan blive brugt i kombination med mange andre farver.



Lancôme - Hypnôse
This mascara is a wonder for a natural voluminous look, I love wearing this in the everday life, since it's not too overwhelming. I can wear it for parties as well but then I would prefer layering it a couple of times.

I hope to be back with another favourites next month, so if you have any recommendations please let me know. Thank you so much for reading along and see you soon with a new post!

Lancôme - Hypnôse
Denne mascara er et vidunder for et naturligt voluminøs udseende, jeg elsker at have den på i hverdagslivet, eftersom den ikke er for overvældende. Jeg kan også have den på til fester, men jeg foretrækker at ligge den lag på lag et par gange så.

Jeg håber på at være tilbage med en ny favoritter næste måned, så hvis du har nogle forslag, vil jeg meget gerne høre dem. Tusind tak for at læse med, og vi ses snart med et nyt opslag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar