fredag den 29. april 2016

April Favourites | April Favoritter

Hey friends!
Well it's that time of the month again, and I'm back with a new favourites. This month I do not have that many favourites but the ones I have is also some I really love. So here you go:
Nothing is sponsered.

Hej venner!
Ja, det er nu den tid på måneden igen, og jeg er tilbage med en ny favoritter. Dette måned har jeg ikke så mange favoritter, men dem jeg har inkluderet, er også nogle jeg virkelig elsker. Så værsgo:
Intet er sponsoreret.




L'Oréal Paris - La Palette Nude 01 Rosé 
This gorgeous pinkish palette has been the dream to me the last couple of weeks. It's quite pigmented and lasts a good amount of time. I also love mixing the colours since it has a big range of colours that makes it possible to both make a smokey eye and neutral pink. 


L'Oréal Paris - La Palette Nude 01 Rosé 
Denne skønne pinke palette har været en drøm for mig de sidste par uger. Den er ret pigmenteret og holder et godt stykke tid. Jeg elsker også at mikse farverne eftersom den har et bredt udvalg af farver som gør det muligt at lave både smokey eye og neutral pink.




Makeup Revolution - Cream Contour Palette
Well I have already made a blogpost about this so why not include it in a favourites as well? All I can say is that it's an amazing contour palette with a wide spectrum of colours just the way I like it. It's easy to apply and I'm obsessed with the highlighter!

Makeup Revolution - Cream Contour Palette
Ja, jeg har allerede lavet et opslag om denne, så hvorfor ikke inkludere den i en favoritter lige så? Alt jeg kan sige, er at det er en smuk palette med et bredt spektrum af farver, lige som jeg kan li' det. Det er nemt at påføre, og jeg er besat af den highlighter!




Sonya - Aloe Deep Moisturizing Cream 
Like the name says then it is a deep moisturizer that leaves the skin smooth and shiny. I love wearing this to bed and wake up feeling really fresh. I kind of like the smell even though it's a bit old-lady-like. I do not see a that big difference on spots on the skin but as a whole I feel a difference.

Sonya - Aloe Deep Moisturizing Cream
Som navnet siger er det virkelig en dyb fugtgiver som efterlader huden glat og skinnende. Jeg elsker at have den på, når jeg går i seng, og vågne så op med en frisk følelse. Jeg kan egentlig også godt lide lugten, selvom den er lidt gammeldame-agtig. Jeg ser ikke en så stor forskel, på de spots jeg har på huden, men den gør i det hele en forskel.


Mane 'n Tail - Deep Moisturizing Shampoo & Conditioner
I have found an old love and I decided to use it again. I really loved this shampoo and conditioner back in the days where I tried to grow out my long hair. Now I'm not only having short hair but also some strong colours in that I would like to wipe out I thought why not use this again? I made a blogpost about the Mane 'n Tail shampoo and conditioner once, if you're interested. 

Mane 'n Tail - Deep Moisturizing Shampoo & Conditioner
Jeg fandt en gammel kærlighed frem og besluttede mig for at tage den i brug igen. Jeg elskede virkelig denne shampoo og balsam, tilbage i de dage hvor jeg ønskede at gro langt hår. Nu hvor jeg har kort hår, men også nogle stærke farver i, som jeg gerne vil have ud, tænkte jeg, hvorfor ikke bruge dette igen? Jeg lavede et opslag om Mane 'n Tail shampoo og balsam engang, hvis du er interesseret.


To kill a mockingbird - Harper Lee
You can't say much about this book than the fact that it's a classic for a reason. It's written so well and so funny, but it also hits you harder than many other books. It's a true love of mine and it really makes me think about my own values compared to others.

I hope you enjoyed reading along, and if you want to see more make sure to follow me on one of my social media accounts, link to the right. See you soon with a new blogpost!

Dræb ikke en sangfugl - Harper Lee
Du kan ikke sige så meget andet om denne bog, end at den er en klassikker for en grund. Den er skrevet så godt og så sjovt, men den rammer dig også hårdere end så mange andre bøger. Den er en sand kærlighed for mig, og den får mig virkelig til at tænke over mine egne værdier sammenlignet til andres.

Jeg håber, at du nød at læse med, og hvis du ønsker at se mere, så hver på den sikre side og følg med på en af mine sociale medier, link til højre. Vi ses snart med et nyt opslag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar