mandag den 25. april 2016

Daily Lookbook - Comfirmation | Daglige Stilbog - Konfirmation

Hey friends!
I'm finally back with a new lookbook! This look is from the confirmation I attended yesterday, with one of my good friends younger sister.
I like this style of dress, it's not to sexy which means that it's great for family-parties but also cute for other occasions. It's quite short on the legs which means that it has to be a bit warmer outside for it to match, I did freeze a bit yesterday.
Please share what you would wear, I would love to know. See you!

Hej venner!
Jeg er endelig tilbage med en ny stilbog! Det her look, er fra en konfirmation jeg var til igår med en af mine gode venners lillesøster.
Jeg kan godt lide denne stil til en kjole, den er ikke så sexet, hvilket betyder at den er god til familie-fester, men også sød til andre lejligheder. Den er ret kort om benene, hvilket betyder, at det gerne må være lidt varmere udenfor, jeg frøs lidt igår.
Hver sød at dele hvad I ville have på, jeg ville elske at vide det. Vi ses!













Dress: BooHoo
Shoes: Gabor
Bracelet: Similar here
Earrings: Glitter

Kjole: BooHoo.
Sko: Gabor
Armbånd: Lignende her
Øreringe: Glitter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar