tirsdag den 5. april 2016

Daily Lookbook - Rainy & Comfy | Daglige Stilbog - Regnfuld & Behagelig

Hey friends!
Today has been so rainy in Denmark, on top of that I've had a long school day and the weather didn't help. So when I came home I felt like cozing up in my bed and write a blogpost for you all.
Even in this kind of weather I'm not staying away from my beloved skirts and I've biked through the rain four times today still not giving. I love this outfit since it's comfortable, colourful, but not in a too expressive way and easy too layer in this kind of changing weather. 
I've been to school, working out at this 'Bikini Bootcamp'-thing (I'm seriously dead now) and worked on the blog. Please tell me about your day? See you!

Hej venner!
Idag har været en regnfuld dag i Danmark, og på toppen af det har jeg haft en lang skoledag, og vejret har ikke hjulpet. Så da jeg kom hjem, følte jeg bare for at lægge mig godt til rette i min seng, og skrive et opslag til jer.
Selv i det her vejr har jeg svært ved at holde mig væk fra mine elskede nederdele, og jeg har cyklet gennem vejret fire gange idag uden at give op. Jeg elsker det her sæt, da det er virkelig behageligt, farverigt, men ikke på en for ekspressiv måde, og nemt at lægge lag på lag i det her ændrende vejr.
Jeg har været i skole, trænet til den her 'Bikini Bootcamp'-ting (jeg er seriøst død nu) og arbejdet på bloggen. Hver sød at fortælle mig om din dag? Vi ses!













Shirt: (similar:) here
Blond bra: Message
Skirt: (similar:) here
Tights: Change
Cardigan: Vila

Bluse: (lignende:) her
Blonde BH: Message
Nederdel: (lignende:) her
Strømpebukser: Change
Cardigan: Vila

Ingen kommentarer:

Send en kommentar