fredag den 1. april 2016

Daydreaming - Brighter Days Ahead | Dagdrømme - Lysere Dage Fremme

Hey friends!
It might not be summer just yet but it's that time of the year where I wear tights under my skirt and pull a blanket around me to grasp some of the last sunrays. The sun is tricking me into thinking it's hot outside, so I run outside in a t-shirt, a skirt and flipflops only to get dissapointed when my entire body is covered in goosebumps. So I take the walk of shame inside, put on tights and a cardigan to head off again.
I might be freezing whenever showing skin but I can already feel the sun warming me since the light hours of the day is expanding. So I do my best to keep my head high over the clouds and enjoy the days locked inside a classroom with just the view of the sun to keep me warm.
I know that winter is a dark time and hard to get through but I have somewhat managed to not let the bad days get me down. I've planned ahead knowing that I always had something to look forward to even if it were a trip to Scotland or drinking drinks in the city with some good friends.
I might not be a Insta-babe that use my whole summer at the sea taking pictures of brown legs, cause first of all my legs don't get brown and I live way to far from the sea to do that. But I don't enjoy the sun cause of it's taning effect but because of the energy it gives and the glow things and people shine with when hit by the sun.
I might just be daydreaming about summer since I know there is brighter day ahead.

Hej venner!
Det er måske ikke sommer endnu, men det er den tid på året, hvor jeg har strømpebukser på under min nederdel og trækker et tæppe om mig, for at kunne gribe nogle af de sidste solstråler. Solen snyder mig til at tro, at vejret er varmt, så jeg løber ud i t-shirt, nederdel og klipklappere kun for at blive skuffet når hele min krop er dækket i gåsehud. Så jeg går skammens gang indenfor, smider strømpebukser på og en cardigan for at smutte igen.
Jeg fryser måske hver gang jeg viser hud, men jeg kan allerede føle solen varme mig, siden de lyse dagtimer bliver længere. Så jeg gør mit bedste for at holde hovedet højt over skyerne, og nyde de dage lukket inde i et klasserum, med kun synet af solen holder mig varm.
Jeg ved at vinteren er en mørk tid og svær at komme igennem, men jeg har på en eller anden måde formået ikke at lade de dårlige dage få mig ned. Jeg har planlagt i forvejen, og vidst at jeg altid har kunne se frem til noget, lige meget om det var en tur til Skotland eller drikke drinks i byen med nogle venner.
Jeg er måske ikke en Insta-babe, som bruger hele sommeren ved havet og tager billeder af brune ben, fordi først og fremmest bliver mine ben ikke brune, og jeg bor for langt fra havet. Men jeg nyder ikke solen på grund af dens brunende effekt, men på grund af den energi den giver, og den glød ting og mennesker får når solen skinner.
Jeg dagdrømmer måske bare om sommer, eftersom at jeg ved, der er lysere dage fremme.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar