tirsdag den 19. april 2016

My Shopping List | Min Shopping Liste

Hey friends!
I'm so sorry that I haven't been able to post probably lately but I do still want to share things with you all, so today I wanted to show you my shopping list! These are some of the things I'm hoping to buy in the nearest future. I did share two blogposts about fashion and beauty with trends that I would try to do this spring, and I've found some things I would love to invest in.
Nothing about this post is sponsored.

Hej venner!
Jeg er så ked af, at jeg ikke har været i stand til at ligge opslag op som normalt på det seneste, men jeg vil stadig gerne dele noget med jer idag, så jeg vil vise jer min shopping liste! Det her er nogle af tingene jeg håber på at kunne købe i den nærmeste fremtid. Jeg har delt to blog opslag om mode og skønhed med nogle af de trends som jeg vil prøve i foråret, og ting jeg vil invistere i.
Intet ved dette opslag er sponsoreret.


Offshoulder shirt 
This is most definitely a trend I've seen grow very fast, not only bloggers wear it now. I really wish to find one myself but neither it's hard choosing or I can't find one that fits me that well.

Vise skuldre blusen
Det her er helt klart en trend, som jeg har set gro hurtigt, ikke kun bloggere har det på længere. Jeg ønsker mig virkelig en, men enten er det svært at vælge, eller også kan jeg ikke finde en der sider godt.


Long dresses
This fall I'm going to India, which means long dresses and long skirts. That is just a dream come true for me. I know that not only will I be loving it in India but also now and most of the summer, so I'm planning on giving this a try soon.

Lange kjoler
Til efteråret skal jeg til Indien, hvilket betyder lange kjoler og lange nederdele. Det er som en drøm, der bliver sand for mig. Jeg ved nemlig, at jeg ikke kun vil elske dem i Indien, men også nu og i sommeren, så jeg planlægger at give det et forsøg.



Ivy Park workout clothing
The most hyped sportscollection so far, who would not love to have a piece of this magnificence. I've been looking for new workout clothing for a long time by now and the only thing that has really caught my eye is this.
Can be bought here

Ivy Park Træningstøj
Den mest hypede sportkollektion indtil videre, hvem vil ikke have et stykke af denne herlighed. Jeg har ledt efter nyt træningstøj i lang tid efterhånden, og det her er det eneste, som virkelig har fanget mig.
Kan blive købt her



Anastasia Beverly Hills Liquid Lipstick
This is a recommendation I've heard from many bloggers by now. I know that Anastasia Beverly Hills is well known for their eyebrow kits, but why not give something new a try for once.
Can be bought here

Anastasia Beverly Hills Flydende Læbestift
Det her er en anbefaling jeg har hørt fra mange blogger efterhånden. Jeg ved at Anastasia Beverly Hills er bedre kendt for deres øjenbryns sæt, men hvorfor ikke prøve noget nyt for en gangs skyld.
Kan blive købt her



Maybelline sponge
Not only do I really need a new beauty blender but when I saw this magnificent idea to place it on a stick, I wanted it right away, feeling it would come in great handy with my makeup. 
Can be bought here

Maybelline svamp
Ikke kun har jeg brug for en ny beauty blender, men da jeg så denne henrivende idé med at placere den på en pind, ønskede jeg mig den med det samme, jeg tror, at den hurtigt vil blive nyttig med min makeup.
Kan blive købt her



H&M Eyebrow pencil
Not only is this a really cheap drugstore purchase but also one that's worth buying after what I've heard. I really wish for a new eyebrow pencil, and if I can get a good but also cheap one I will go for it. I also adore the big range of colours, and wish to buy one in dark brown.
Can be bought here

H&M Øjenbryns blyant
Ikke kun er det et billigt indkøb, men også et som er værd at købe, efter hvad jeg har hørt. Jeg ønsker mig virkelig en ny øjenbryns blyant, og hvis jeg kan få en god en, men også billigt, vil jeg tage imod tilbuddet. Jeg nyder også deres variationerne af farver og ønsker at købe den mørkebrune.
Kan blive købt her


NYX setting spray
NYX has finally arrived in Denmark and I've looked forward to this for so long. Not only do I wish to get their recommended setting spray but so much more, so this is just one of the things I would love to buy from NYX soon.
Can be bought here

NYX setting spray
Nyx er endelig kommet til Danmark, og jeg har set frem til dette længe. Ikke kun ønsker jeg mig deres anbefalede setting spray, men så meget mere, så det her er kun en af tingene jeg gerne snart vil købe fra NYX.
Kan blive købt her



1000 fashion details

For a fashion-lover like me these kinds of books are essentials. I've looked at many books but fell over this since it's available to buy in Denmark so I don't need to pay for shipping or duty.
Can be bought here

1000 fashion details
For en mode-elsker som mig er denne slags bog en nødvendighed. Jeg har ledt efter mange bøger, men faldt over denne da den er ledig i Danmark, så jeg vil slippe for at betale fragt og told.
Kan blive købt her



How to be a Parisian by Anne Berest
I would love to read a funny guidebook on how to be the fashion loving woman I always wanted to be. This book is a part of my top three wishes since I need a bit of a change on what I read.
Can be bought here

If you're interested then I save a lot of my wishes on my pinterest. I really hope you found some use in this post, and I hope to back like normal this week! Hopefully with a video and a daily lookbook. See you!

How to be a Parisian af Anne Berest
Jeg ville elske at læse denne sjove guidebog, til hvordan man bliver den mode elskede kvinde, jeg altid har ville være. Denne bog er en del af mine top tre ønsker, eftersom jeg mangler lidt af en forandring i min læsning.
Kan blive købt her

Hvis du er interreseret, så har jeg samlet alle mine ønsker på pinterest. Jeg håber virkelig, at du fandt nytte i dette opslag, og jeg håber på at være tilbage som normal i denne uge! Forhåbentlig med en video eller en daglig stilbog. Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar