onsdag den 27. april 2016

Review - Revolution Ultra Cream Contour Palette | Vurdering - Revolution Ultra Cream Contour Palette

Hey friends!
I will again apologize for not doing this some time before, but camera trouble. I bought this a while back by now after a long time of searching for a palette like this. I fell in love with the packaging before the colours. It has this pretty, black, shiny front with gold letters. It's very simple but I find it incredibly pretty as well. The best thing about the packaging must be the giant mirror on the inside which I by now have found really practical. I was looking for a palette with many colours but I also knew that I wouldn't be able to use all of the eight colours.

Hej venner!
Jeg vil igen undskylde for ikke at have lagt det her op lidt før, men kamera problemer. Jeg købte denne for et stykke tid siden nu, efter at have ledt efter en palette som denne længe. Jeg forelskede med i indpakningen før farverne. Den har denne simple, sorte, skinnende forside med guld bogstaver. Den er meget simpel, men jeg fandt den meget smuk lige så vel. Det bedste ved indpakningen er det gigantiske spejl på indersiden, som jeg efterhånden har fundet meget nyttig. Jeg ledte efter en palette med mange farver, men jeg vidste også, at jeg ikke ville være i stand til at bruge alle otte farver.




At first it was a bit hard to get colour from, but when I've used it a couple of times it became a lot easier, almost to easy. By now I always get to much bronzer under my cheekbones
The darkest colour is way to dark for my skin, it might not look that dark on the palette but my porcelain skin couldn't handle it. I go for the second darkest colour under my cheekbones and the third darkest to the rest of the face.
The colour that I love the most and is the most impressed by is the highlighter. Like the rest it lasts long, but the colour and shine it gives is gorgeous.
My most worn colours is quite obvious on the picture, but it's the second and third darkest, the highlighter and the light concealer I use the most. I use the light concealer to sharpen the edges around my brows which is where I find it really useful. It's a bit light when on, so it brightens the area really nice.
One thing I find really annoying is that there is no name to the colours which I could have used for blogpost and like it.

Først var den lidt svær at få farve fra, men efter et par gange i brug blev det meget nemmere, næsten for nemt. Efterhånden får jeg lidt for meget bronzer under mine kindben.
Den mørkeste farve er alt for mørk til min hud, den ser måske ikke så mørk ud på paletten, men min porcelæn hud kunne ikke håndtere det. Jeg går efter den anden mørkeste farve under kindbenene og den tredje mørkeste til resten af ansigtet.
Farven som jeg elsker mest og er mest imponeret over er highlighteren. Som resten holder den længe, men farven og skinnet den er giver er strålende.
De farver jeg har brugt mest er ret så tydelige på billedet, men det er den anden og tredje mørkeste, highlighteren og den lyse concealer jeg bruger mest. Jeg bruger den lyse concealer til at makere kanterne på øjenbrynene, hvilket er hvor jeg finder den mest nyttig. Den er lidt lys, når den kommer på, så den passer godt til at lyse den del op.
En ting jeg finder ret så irriterende er at farverne ikke har navne, hvilket jeg kunne have brugt til blogpost og lignende.


Before/Før

After/Efter

I've included a picture from when I've just applied it and a picture about six hours later when I've been to school and biked home in drizzling weather.
It's clear on the picture that the colours last, they haven't faded and are still very clear. Again I'm impressed about the highlighter that still makes my skin look fresh after so many hours. By now I haven't felt many issues with this kit and it's great for long nights as well.

Jeg har tilføjet et billede, fra hvor jeg lige har lagt det og et billede seks timer senere, da jeg har været i skole og cyklet hjem i dryppende vejr.
Det er tydeligt på billedet at farverne holder, de er ikke falmet og er stadig meget tydelige. Igen så er jeg meget imponeret over highlighteren, som får min hud til at se frisk ud selv efter så mange timer. Jeg har indtil videre ikke følt nogle problemer med dette sæt, og det er skønt til lange aftener lige så.



In general it's a product I'm really impressed by to the prize, nothing more than about 150 kr. I bought this in a cosmetic store in Odense, I'm sorry that I don't remember the name of it but they had many products like this one.
I really hope you enjoyed this post and know what to look for next time. I'll be back soon with a new post, so hang on, see you!

Generalt er jeg meget imponeret over dette produkt til dens pris, intet mindre end omkring de 150 kr. Jeg købte den i en kosmetik butik i Odense, jeg undskylder, at jeg ikke kan huske navnet, men de havde mange lignende produkter.
Jeg håber virkelig, at du nød opslaget, og ved hvad du skal gå efter næste gang. Jeg er snart tilbage med et nyt opslag, så hæng ved, vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar