tirsdag den 3. maj 2016

Daily Lookbook - Sunny Days | Daglige Stilbog - Solrige Dage

Hey friends!
Well the weather has finally decided to act the way I've wished for it to for so long. Because of tests and meetings with work I haven't had the time to enjoy the wonderful weather. But I did get some of the last sun rays when I biked home from work this afternoon. 
I've fallen in love with this skirt from Moss that I'm wearing, it falls nicely on the legs and can easily be dressed up and down. For some reason do I prefer to wear it with some kind of white top, today I'm wearing it with a white turtleneck from Message.
I hope you had a lovely day and enjoyed the sun, see you!

Hej venner!
Ja, vejret har endelig besluttet sig for at opføre sig, som jeg har ønsket så længe. På grund af diverse test og møder med arbejde har jeg ikke haft tiden til at nyde det vidunderlige vejr. Men jeg fik lidt fra de sidste solstråler, da jeg cyklede hjem fra arbejde denne aften.
Jeg er blevet forelsket i denne nederdel fra Moss, jeg har på, den falder så pænt rundt om benene og kan nemt blive stylet op og ned. Af en eller anden grund foretrækker jeg at have en hvid overdel på til, idag har jeg en hvid rullekrave på fra Message.
Jeg håber, at du har haft en dejlig dag og har nydt solen, vi ses!










Skirt: Moss Copenhagen
Turtleneck: Message
Jacket: Monki
Tights: Local store
Shoes: Savannah Shoes
Bag: H&M
Sunglasses: Tiger
Earrings: Gift from Russia
Fingerings: Boohoo
Bracelet: Old

Nederdel: Moss Copenhagen
Rullekrave: Message
Jakke: Monki
Strømpebukser: Lokal butik
Sko: Savannah Shoes
Taske: H&M
Solbriller: Tiger
Øreringe: Gave fra Rusland
Fingerringe: Boohoo
Armbånd: Gammelt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar