torsdag den 12. maj 2016

Daydreaming - Why Summer-Time Is Happy-Time | Dagdrømme - Hvorfor Sommer-Tid Er Glædes-Tid

Hey friends!
Why is summer-time happy-time? There is most definitely a great amount of physical reasons to this, and they are all very true and relatable. But a thing I can't shake of is that not only do you physically look a lot better in the summer time and the reason to why not only I but so many other people feel this way can be explained in so many ways. It's all in the mind.
As soon as the first spring sun-rays hits the surface I feel much more energetic but calm at the same time. The long light days makes it feel like I have and ocean of time in front of me to reach my goals, even though I might have even less time. I've been so stressed out lately, but this haven't stopped me from using hours out in the sun receiving the energy when most needed.
Summer-time is my happy-time for a lot for good reasons and even though winter is beautiful in it's own way I still fear the end of this season and the winter depression waiting.

I will be back soon with a new post, so see you soon!

Hej venner!
Hvorfor er sommer-tid glædes-tid? Der er en helt klart en del fysiske forklaringer på dette og de er alle meget sande og til at forholde sig til. Men en ting som jeg ikke kan ryste af mig er at ikke kun fysisk ser du bedre ud om sommeren og grunden til at ikke kun jeg, men så mange andre mennesker føler sådan kan blive forklaret på så mange måder. Det er alt i sindet.
Så snart de første forårs solstråler rammer jordens overflade føler jeg mig meget mere energisk, men rolig på samme tid. De lange lyse dage får mig til at føle at jeg har et ocean af tid foran mig til at nå mine mål, slevom jeg måske har endnu mindre tid. Jeg har været så stresset på det seneste, men det har ikke stoppet mig fra at bruge timer ude i solen og modtage al den energi som er nødvendig.
Sommer-tid er min glædes-tid for mange gode grunde og selvom vinteren er smuk på sin egen måde, så frygter jeg stadig slutningen på denne sæson og vinter depressionen som venter.

Jeg vil snart være tilbage med et nyt opslag, så vi ses snart!



1 kommentar: