søndag den 8. maj 2016

My Brothers Civil Confirmation | Min Brors Nonfirmation

Hey friends!
My weekend began Wednesday with some good friends and since then it has been amazing. I've had so much fun with either work, friends or planning my brothers civil confirmation. We celebrated my brother yesterday and it was such a lovely day in the company with a lot of family and friends.
Since it is mothers day I've been busy with work, but that doesn't keep me from blogging and sharing a video with you all. I decided to show you all what kind of makeup look I wore on the day. I really like this lipstick and the fact that everything looks a bit more daring when I wear it.
I really hope you enjoy this tutorial and please write what you would like to see next. See you!

Hej venner!
Min weekend begyndte onsdag med nogle gode venner og siden da har den være fantastisk. Jeg har haft så meget sjov med enten arbejde, venner eller planlægge min brors nonfirmation. Vi fejrede min bror igår og det var en så vidunderlig dag i selskab med meget familie og venner.
Eftersom det er mors dag har jeg haft travlt på arbejde, men det holder mig ikke fra at blogge og dele en video med jer alle. Så jeg besluttede mig for at vise det makeup look som jeg havde på på dagen. Jeg holder virkelig af denne læbestift og det faktum at den gør alt lidt mere modigt når jeg har den på.
Jeg håber virkelig at du nyder denne guide og hver sød at skrive hvad du vil se næste gang. Vi ses!










What I used/Hvad jeg brugte:
Beauté Pacifiqué - Serum Paradoxe 
Rimmel London – Stay Matte Foundation 100 Ivory 
Clinique – Beyond Perfecting Foundation + Concealer 2 alabaster 
Rimmel London – Stay Matte Pressed Powder 006 beige 
Makeup Revolution – Ultra Cream Contour Palette 
Gosh – Natural Blush 43 Flower Power  
Rimmel London – Professional Eyebrow Pencil 004 Black 
L'Oréal Paris – La Palette Nude 01 Rosé 
Lancôme - Hypnôse Drama 
MaxFactor – Lip Liner 18 Plum 
Gosh – Velvet Touch Lipstick 008 Matt Plum 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar