mandag den 9. maj 2016

Upcomming Summer | Kommende Sommer

Hey friends!
Today has been a real emotional roller coaster but the warm weather was for sure a help, even though work and school didn't give me the chance to enjoy the weather it still has this impressive effect on the mood.
Both the jacket and pants are new to me, while the rest is more or less old. I will try my best to find replacements or find the exact product for you all. Otherwise I hope you've had a wonderful day, and please subscribe to one of my social media accounts if you wish to see more. See you soon with a new post!

Hej venner!
Idag har været en sand følelsesladet rutjsebane, men det varme vejr har virkelig hjulpet, selvom arbejde og skole ikke har givet mig chancen for rigtigt at nyde vejret, så har det en imponerende effekt på humøret.
Både jakken og bukserne er begge nye, mens resten er mere eller mindre gammelt. Jeg vil prøve mit bedste for at finde erstatninger eller det eksakte produkt til jer. Ellers håber jeg, at I har haft en dejlig dag, og hver sød at abonnere på en af mine sociale medie brugere, hvis du ønsker at se mere. Vi ses snart med et nyt opslag!











What I wore:
Shirt: (similar:) here
Jacket: Message - Project Unknown
Belt: Boohoo (belonged to a jumpsuit)
Socks: (similar:) here
Rings: Boohoo
Bracelet: Pilgrim
Sunglasses: Tiger

Hvad jeg havde på:
Bukser: Moss Copenhagen
Bluse: (lignende:) her
Jakke: Message - Project Unknown
Bælte: Boohoo (tilhørte en buksedragt)
Sokker: (lignende:) her
Ringe: Boohoo
Armbånd: Pilgrim
Solbriller: Tiger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar