mandag den 23. maj 2016

Updated Everyday Makeup Routine | Opdateret Hverdags Makeup Rutine

Hey friends!
After a long break from blogging because of my exchange program with India I'm finally back with a new video, and I thought it was about time I showed you all my updated daily makeup routine. It has been some time since I last did this and it has changed a bit, I've been loving this pinkish natural eyeshadow that I find incredible in the spring/summer time since it's not too over the top for a everyday look. 
Please share your daily makeup routine, if you wish to see more follow one of my social media accounts for more. See you soon!

Hej venner!
Efter en lang pause fra at blogge på baggrund af mit udvekslings program med Indien, er jeg endelig tilbage med en ny video, og jeg tænkte, at det var på tide, jeg viste min opdaterede daglige makeup rutine. Det er et stykke tid siden jeg sidst gjorde dette, og det har ændret sig lidt, jeg har elsket denne pinke naturlige farve for forår/sommer tiden, eftersom det er ikke er over toppen til et hverdags look.
Hver sød at dele din daglige makeup rutine, hvis du vil se mere så følg en af mine social-medie brugere for mere. Vi ses snart!






What I used/Hvad jeg brugte:
  • Rimmel London - Stay Matte Foundation 100 Ivory
  • Clinique - Beyond Perfecting Foundation + Concealer 2 alabaster
  • Rimmel London - Stay Matte Pressed Powder 006 Beige
  • Makeup Revolution - Ultra Cream Contour Palette
  • Gosh - Natural Blush 43 Flower Power 
  • Rimmel London - Professional Eyebrow Pencil 004 black
  • Lancôme - Hypnôse
  • The Body Shop - Born Lippy Raspberry

Ingen kommentarer:

Send en kommentar