tirsdag den 7. juni 2016

A Bit Fancy Summer Night | En Smule Fin Sommer Nat

Hey friends!
Since the weather has been so nice it has been a pleasure to spend the whole day outside, but the exams are pulling me inside which means whenever I get the chance to enjoy the sun I do it to relax. I like to move outside to read a good book (currently reading 'Miss Perigrine's home for peculiar children'). I've also been meeting some friends in parks and enjoying that the weather lasts all night.
In these moments I've been loving this outfit which is really simple but also a bit fancy. I really like that since a change of shoes and lipstick can transform the outfit. 
I will be back soon, and I hope to see you then or maybe some time before on one of my social media accounts (on the right side of the screen).

Hej venner!
Eftersom at vejret har været så rart på det seneste har det været en fornøjelse at bruge hele dagen udenfor, men eksamenerne trækker mig indenfor, hvilket betyder at når jeg får chancen for at nyde solen, så gør jeg det for at slappe af. Jeg foretrækker at gå ud for at læse en god bog (jeg læser 'Miss Perigrine's home for peculiar children'). Jeg har også mødtes med nogle venner i parkerne og nydt at vejret varer helt ud på natten. 
På disse tidspunkter har jeg elsket outfits som er ret simple, men også lidt fine. Jeg holder virkelig af dette, da en forandring på sko eller læbestift kan tranformere sættet.
Jeg vil snart være tilbage, og jeg håber på at se dig snart eller måske lidt før på en af mine sociale medie bruger (i højre side af skærmen).













Top: (similar) Here
Jacket: Monki
Lace bra: Message
Shoes: H&M
Bandaeu: H&M
Sunglasses: Tiger
Chain necklace: H&M

Nederdel: Moss Copenhagen
Top: (lignende) Here
Jakke: Monki
Blonde bh: Message
Sko: H&M
Hårbånd: H&M
Solbriller: Tiger
Kæde halskæde: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar