torsdag den 16. juni 2016

Daydreaming - A Time To Remember | Dagdrømme - En Tid At Huske

Hey friends!
My summervacation has offically begun which is wonderful, without doubt. I love summer and not only the vacation but also the memories from the past year and the year before that.

I don't think I've tried such an eventful year, or two years actually. Not only did I enter boarding school I also stopped there around this time last year. I have missed it. I've missed the time at boarding school way to much the past year and especially the first half year in high school. It was a hard time for me, but I knew why as well, cause I had a time on boarding school that for sure is worth remembering. 
It was the year in my life that changed me the most as a person, and this changing part of me never really stopped and through high school I've tried to turn my life back on track to the way it was. Only now with the knowledge that it will never return to what it used to be, and I'm happy about that. I've never wanted my life to be the same I feared that the most, and I finally realize that it don't have to. 

I love how all the events the past years have let me to this point, cause I'm pretty sure that I'm happy, as happy as I've ever been. I guess all I have left to say is thank you.
Thanks for giving me a time to remember.

Hej venner!
Min sommerferie er officielt begyndt, hvilket er vidunderligt uden tvivl. Jeg elsker sommer og ikke kun ferien, men også de minder fra det sidste år og året før det.

Jeg tror aldrig, jeg har prøvet et så begivenhedsrigt år, eller to år faktisk. Ikke kun startede jeg på efterskole, jeg stoppede der også på omkring denne tid sidste år. Jeg har savnet det. Jeg har savnet tiden på efterskole alt for meget det sidste år, og specielt det første halve år af gymnasiet. Det var en svær tid for mig, men jeg vidste også hvorfor, fordi jeg havde en tid på efterskole som med al sikkerhed var værd at huske.
Det var det år i mit liv som forandrede mig mest som en person, og denne forandrende del af mig stoppede aldrig helt, og igennem gymnasiet har jeg prøvet at vende mit liv tilbage, til hvordan det var. Kun med den viden nu, at det ikke behøves at være som det var, og jeg er glad for det. Jeg har aldrig ville have mit liv til at være det samme, jeg frygtede det mest, og endelige indser jeg at det ikke behøves det.

Jeg elsker hvordan alle disse begivenheder de sidste år har efterladt mig her, for jeg er ret sikker på at jeg er glad, så glad som jeg aldrig har været før. Jeg tror, at alt der er tilbage at sige er tak.
Tak for at give mig en tid at huske på. 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar