søndag den 26. juni 2016

Festival Look

Hey friends!
I've had some wonderful past days at Tinderbox festival in the company of good friends. I really wanted to share some moments from the festival but I wasn't allowed to bring any camera, instead I decided to do a makeup tutorial on a bit crazy festival look. 
On festivals it's totally fine to look like shit and look like a wild godesss at the same time which means that I took my chance to try out something new and exciting.
I will definetly make a lookbook over festival outfits next week since I really loved the clothes I was wearing as well. So hang on if you wish to see that and much more, I will be back soon - bye!

Hej venner!
Jeg har haft nogle vidunderlige dage på Tinderbox festival i selskab med gode venner. Jeg ville virkelig gerne dele nogle momenter fra festivalen, men det var ikke tilladt at have noget kamera med, i stedet besluttede jeg mig for at lave en makeup guide på en smule skørt festival look.
På festivaler er det helt fint at ligne lort og ligne en vild gudinde på samme tid, hvilket betyder, at jeg tog min chance for at prøve noget nyt og spændende.
Jeg vil helt sikkert lave en stilbog over festival outfits i næste uge, eftersom jeg virkelig elskede det tøj, jeg havde på. Så bliv hængende hvis du ønsker at se mere, jeg er snart tilbage igen - farvel!








What I used/Hvad jeg brugte:
Beauté Pacifique – Serum Paradoxe 
Clinique – beoynd perfecting foundation + concealer 
Maxfactor – Professional loose powder Translucent 
Makeup Revolution – Ultra Cream Contour Palette 
NYX – Tinted brow mascara black 
W7 – In the night smokey shades 
Pieces – Eye shadow Dark Gull Gray 
Lancôme - Hypnôse Drama 
Sonya – 401 Amethyst Delicious Lipstick 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar