onsdag den 1. juni 2016

First Day Of Summer | Første Dag Af Sommer

Hey friends!
Even though the exams are ripping me for energy, I've still felt like it has been a good day. I've had the chance to enjoy the lovely warm weather with a friend and still have time for a class of Latin-mix. Like my mood the weather has turned and even though the weather is frying me alive, it really helps to get outside just for a minute or two. 
Today I decided to wear some light clothing that was suitable for the weather outside. I wore a light makeup and tried out a new product, you will most definitely see it soon in a video. 
Please share your day and I'll see you soon with a new post!

Hej venner!
Selvom eksamen ripper mig for energi, har jeg stadig følt, at det har været en god dag. Jeg har haft chancen for at nyde en dejlig, varm dag med en ven og stadig have tid til en time med Latin-mix. Ligesom mit humør så har vejret vendt, og selvom vejret steger mig levende, så hjælper det virkelig at gå udenfor i et minut eller to.
Idag har jeg besluttet mig for at have noget let tøj på som passer til vejret udenfor. Jeg har en let makeup på og prøvede et nyt produkt, som du helt sikker vil se i en video snart.
Hver sød at dele din dag og vi ses snart med et nyt opslag!













Shirt: Zara
Shorts: Vila
Jacket: Zara
Shoes: Tops
Hat: Gift from Turkey
Earrings: Glitter

Bluse: Zara
Shorts: Vila
Jakke: Zara
Sko: Tops
Hat: Gave fra Tyrkiet
Øreringe: Glitter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar