mandag den 20. juni 2016

How To Style - Long Skirts | Hvordan Man Styler - Lange Nederdele

Hey friends!
Lately I've been wearing long skirts like nonstop, espcially the long red skirt from Moss Copenhagen, so I got this desire to show you how I usually style these long skirts. 
I think a long skirt is a great investment if you wish to feel comfortable and absolutely adorable at the same time. Cause not only is a pretty item but also one that is easy to make more or less formal which is a good reason to purchase a few, ssh. 
Of course I made the styles into a video and I really hope you will enjoy it cause it's always a pleasure to make it. I would love to know how you would style it and which outfit you like the best in the comments. I will try and put a link to every thing I'm wearing but sorry if it's a bit hard. 
Lots of love and see you soon with a new post, bye!

Hej venner!
På det seneste har jeg haft den lange nederdel på konstant, specielt den lange røde nederdel fra Moss Copenhagen, så jeg fik en lyst til at vise jer hvordan jeg normalt styler disse lange nederdele.
Jeg synes en lang nederdel er en god invistering hvis du ønsker at føle dig behagelig og absolut henrivende på samme tid. Fordi det er et fint element, men også et som er nemt at gøre mere eller mindre formel hvilket at en god grund til at købe et par stykker, ssh. 
Selvfølgelig lavede jeg en video og jeg håber du vil nyde den, for det er altid en fornøjelse at lave dem. Jeg ville elske at vide hvordan du vil style dem og hvilket sæt du bedst kan lide i kommentaren. Jeg vil prøve at finde links til alle tingene jeg har på, men undskyld hvis det er lidt svært.
Massere af kærlighed og vi ses snart med et nyt opslag, farvel!

Everyday shopping




Skirt: Moss Copenhagen 
Top: Zara 
Jacket: Zara 
Sandals: Tops 
Headband: H&M 
Bracelet: Pilgrim 
Earring: Vintage 
Sunglasses: Tiger 
Fingerrings; Gina Tricot 

A bit sexy




Skirt: Moss Copenhagen 
Top: Zara 
Jacket: Zara 
Sandals: Tops 
Headband: H&M 
Bracelet: Pilgrim 
Earring: Vintage 
Sunglasses: Tiger 
Fingerrings; Gina Tricot 

Picnic




Skirt: Moss Copenhagen 
ShirtSelected Femme 
Checkponcho: H&M 
ShoesGabor 
Hat: Gift from Turkey 
Earrings: Glitter 
Silver watch: Gift from Spain 
Fingerring: Boohoo 

Classy night out




Skirt: H&M 
Blazer: Wearhouse 
ShirtVero Moda 
Collar: Noa Noa 
Bracelet: Marc Jacobs 
Fingerring: Boohoo 
Earrings: Vintage 
Sunglasses: Tiger 
Shoes: H&M 

Cold and cozy summer




ShirtSamsoeSamsoe 
Skirt: Moss Copenhagen 
Bag: Vintage 
Shoes: Vagabond 
Necklace: Gift from Russia 
Earrings: Gift from Turkey 
Rubber: Vintage 
Fingerrings: Boohoo 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar