tirsdag den 14. juni 2016

The Body Shop Pinita Colada Shampoo And Body Butter Review

Hey friends!
It's no secret that I love drinks, gladly sweet drinks, and the Pina Colada is one of my favourites. Not only the taste but also the smell let you escape so if you like Pina Coladas and getting caught in the rain and the feel of the ocean and the taste of champange... Then you're going to love this new collection from the Body Shop called Pinita Colada.
I went on a little trip and bought myself the Pinita Colada shampoo and because of a special membership order that day I was happy to get the body butter too. Since this has been a really hyped thing in the blogger world I thought I would to a quick review.
Nothing is sponsored.

Hej venner!
Det er ikke en hemmelighed, at jeg elsker drinks, glædeligt søde drinks, og Pina Colada'en er en af mine yndlings. Ikke kun smager den godt, men duften får dig også til at flygte, så hvis du kan lide Pina Coladas og blive fanget i regnen og følelsen af havet og smagen af champange... Så kommer du til at elske denne nye kollektion fra The Body Shop kaldet Pinita Colada.
Jeg gik på en lille tur og købte selv en Pinita Colada shampoo, og fordi der var et specielt tilbud for medlemmer den dag, fik jeg til min glæde også body butteren. Eftersom at det her har været en rigtig opkørt ting i blogger verdenen tænkte jeg at lave et hurtigt review.
Intet er sponsoreret.




Pinita Colada Shampoo
The packaging contains 250 ml and it says to contain pineapple and coconut extracts from the Caribbean and it certainly smells like coconut and pineapple. A good combination  that makes a delicious pina colada scent. It do for sure smell a lot like the drink except for the fact that the pinapple scent is very strong.
I loved the fact that it was so easy to co-operate with which made my job in getting all into the hair a lot easier. I can smell the shampoo as soon as I get it into the hair and it's very refreshing. I was suprised that without any use of conditioner after the shampoo my hair still felt quite soft, not too soft, I was still capable of stying it which is a great plus if I need to style my hair and smell good at the same time. The smell has faded alot to the next day but there is still a sweet distance to the hair.
Can be bought here.

Pinita Colada Shampoo
Indpakningen indeholder 250 ml, og den siges at indeholde ananas og kokos ekstrakter fra Caribbian, og det dufter helt sikkert lige som kokos og ananas. En god kombination som laver en vidunderlig Pina Colada duft. Den dufter rigtig meget af drinken bortset fra det faktum at ananas duften er meget stærk.
Jeg elskede, at den var så nem at samarbejde med, hvilket gjorde mig job i at få den ud i håret meget nemmere. Jeg kan dufte shampoo'en så snart jeg får det i håret, og det er meget forfriskende. Jeg var overrasket over hvor blødt mit hår var uden brug af balsam, efter shampoo'en føltes mit hår nemlig ret blødt, ikke for blødt, jeg var stadig i stand til at style det, hvilket er et plus hvis jeg har behov for at style håret og dufte godt på samme tid. Duften forduftede meget til den næste dag, men der er stadig en svag sød duft i håret.
Kan købes her.



Pinita Colada Body Butter
Well it contains 50 ml and that means the packaging is small as well very handy for travelling easy to have in your lugage. The smell is very like the shampoo a strong pineapple scent and a faint of coconut. The smell attaches and I'm in love with it so it's fine by me.
This body butter isn't that different from the Body Shop's other, the same texture just a different scent. I honestly didn't expect a that big difference either it gives a nice soft body and my dry legs love this formular of a not too moisturizing creme but a gentle one that dries fastly.
My legs still has a nice moisture to them the next day, so if I don't have the time to moisture in the morning I'm good to go anyway.
Can be bought here.

I really hope you enjoy these kind of posts, cause I personally love to read these kinds of posts and to make them, so there might be more of this in the future. I will hopefully see you again soon with a new post or on one of my social media accounts. See you!

Pinita Colada Body Butter
Altså den indeholder 50 mlm og det betyder at indpakningen er lille lige så vel god til rejser, nem at have i bagagen. Duften er meget lig shampoo'en, en stærk ananas duft og en svag kokos. Duften sætter sig fast, og jeg er forelsket i den, så det er fint med mig.
Body butter'en er ikke meget anderledes ende the Body Shop's andre, sammen tekstur bare en anden duft. Jeg forventede ikke en så stor forskel heller, den giver en dejlig blød krop og mine tørre ben elsker den formular af en ikke for fugtgivende creme, men  en blid en som tørrer hurtigt.
Mine ben føles stadig bløde dagen efter, så hvis jeg ikke har tid til at smører mine ben ind om morgenen, så er jeg klar alligevel.
Kan blive købt her.

Jeg håber virkelig, at du nød opslaget, fordi jeg elsker personligt at læse disse slags opslag og lave dem, så der kommer måske flere i fremtiden. Jeg vil forhåbentlig se dig snart med et nyt opslag eller på en af mine sociale medie brugere. Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar