torsdag den 23. juni 2016

Working From Home | Arbejde Derhjemme

Hey friends!
Vacation is on but it doesn't meen that I don't have a lot do to this summer cause I have a tight schedule. This is a look I love to wear whenever I'm working from home and know that later on the day I might be going out for a coffee or something like it. 
I hope you're enjoying vacation as well and hopefully I will see you soon with something new inspired by the festival I'm attending this summer. If you wish to see how I put on makeup on a day with glasses I would love to show you. Bye!

Hej venner!
Ferien er på, men det betyder ikke, at jeg ikke har meget at lave denne sommer, for jeg har en stram tidsplan. Dette look elsker jeg at have på, når jeg arbejder hjemmefra, og ved at senere på dagen skal jeg måske ud og have en kaffe eller noget lignende.
Jeg håber, du nyder ferien lige så vel, og forhåbentlig ses vi snart med noget nyt, inspireret fra den festival jeg skal til den sommer. Hvis du vil se, hvordan jeg ligger makeup på, en dag hvor jeg har briller på, så vil jeg med glæde gøre det. Farvel!













Jacket: Wearhouse
Shirt: Vero Moda
Shorts: H&M
Watch: Gift from Spain
Socks: Magasin
Rings: Boohoo

Jakke: Wearhouse
Bluse: Vero Moda
Shorts: H&M
Ur: Gave fra Spanien
Sokker: Magasin
Ringe: Boohoo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar