mandag den 22. august 2016

A Blue & Pink Tendency | En Blå & Pink Tendens

Hey friends!
Lately I've been making a lot of lookbooks and I do like it alot, but it's also the kind of posts that take the least time. I'm working on AW's trend books right now which takes quite some time, but I will make some proper posts both health and beauty related sooner or later.
I've seen a theme repeating it self whenever I do shopping. I have a tendency to buy blue and pink clothing. It can be bags, pants, shirts, jewelry, you name it! And today I took the theme to it's limits an wore pink and blue with gold and black details.
Scroll to the bottom for outfit details and hopefully I will see you soon!

Hej venner!
På det seneste har jeg lavet mange stilbøger, og det kan jeg meget godt lide, men det er også de slags opslag der tager mindst tid. Jeg arbejder på AW's sæsonens trend bøger hvilket godt kan tage noget tid, men jeg vil begynde på nogle ordentlige sundhed og skønheds relaterede opslag snart.
Jeg har set et tema repetere sig selv, når jeg shopper. Jeg har en tendens til at købe blåt og pink tøj. Det kan være tasker, bukser, bluser, smykker, du siger bare til! Og idag tog jeg temaet til dets grænse og havde pink og blå på med guld og sorte detaljer.
Scroll til bunden for detaljer på sættet og forhåbentlig ses vi snart igen!










Shirt: H&M
Pants: Zara
Jacket: Weekday
Shoes: Converse
Socks: Magasin
String bracelet: Pilgrim
Elastic bracelet: Marc by Marc Jacobs
Rings: Boohoo

Bluse: H&M
Bukser: Zara
Jakke: Weekday
Sko: Converse
Sokker: Magasin
Bånd armbånd: Pilgrim
Elastik armbånd: Marc by Marc Jacobs
Ringe: Boohoo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar