tirsdag den 16. august 2016

Discreet Smokey Eye | Diskrete Smokey Øjne

Hey beauties!
The whole smokey eye thing has never really been one of my strongest sides which is why I'm beginning at a more discreet level. I use more grey colours and a bold and dark for the lips to finish it off.
This time I did as well try to apply my eyemakeup before contouring since it's a tecnic I've seen many bloggers use and thought I would try it out myself. 
I do hope you will enjoy the video and if you wish to see more please follow one of my social media accounts on the right. See you!

Hej skønheder!
Den der smokey makeup stil har aldrig været en af mine stærke sider, hvilket betyder, at jeg begynder på et lidt mere diskret niveau. Jeg bruger flere grå farver og en modig og mørk farve til læberne for at afslutte looket.
Denne gang prøvede jeg også at påføre min øjenmakeup, før jeg konturerede, da det er en teknik jeg har set mange bloggere bruge, og tænkte jeg ville prøve det ad.
Jeg håber, at du kunne lide videoen, og hvis du ønsker at se mere så venligst følg med på en af mine sociale medie brugere til din højre. Vi ses!




What I used/hvad jeg brugte:
Rimmel London - Lasting finish 100 ivory
Clinique - Beyond perfecting foundation + concealer 2 alabaster
Rimmel London - Stay matte 006 warm beige
NYX - Tinted brow mascara black
W7 - In the night Smokey shades
L'Oréal Paris - La palette nude 01 rosé
Dior - Crayon khol 660 noir
Makeup revolution - Ultra Cream Contour palette
Nilens jord - bronzing powder 556 Matt
Gosh - Natural blush 43 flower power 
Lancôme hypnôse - volume-á-porter noir intense
Gosh - velvet touch lipstick 008 matt plum

Ingen kommentarer:

Send en kommentar