søndag den 14. august 2016

Familly Weekend | Familie Weekend

Hey friends!
This weekend is dedicated to my lovely family with whom I'm speding a weekend with in Ans. For these kind of occasions I prefer to wear something personal but also something cute which has often ment that I've been wearing a dress. This time I thought about wearing something a bit different, a pair of pants, mostly because of the fact that we're staying at a place a bit cold. 
It was lovely and even in the cold Danish weather I felt warm in my lovely sweater. 

Hej venner!
Denne weekend er dedikeret til min elskede familie, som jeg skal bruge en weekend med i Ans. Til sådanne lejligheder foretrækker jeg at have noget personligt, men også noget sødt på, hvilket ofte betyder at jeg har haft kjole på. Denne gang tænkte jeg på at have noget lidt anderledes på og valgte et par bukser, mest fordi vi var et lidt koldt sted.
Det var hyggeligt, og selv i det kolde danske sommervejr følte jeg mig varm i min sweater. 











I hope you all have a lovely weekend and I will soon be back with a new post and hopefully a video too! 

What I wore:
Sweater: Samsoe Samsoe
Sandals: Tops
Earrings: Glitter
Small rings: Boohoo
Big ring: Topshop
Bag: Mango
Hairband: Pinoc

Jeg håber at I alle har en fantastisk weekend, og jeg vil snart være tilbage med et nyt opslag og forhåbentlig også en video!

Hvad jeg havde på:
Bukser: Miss Selfridge
Sweater: Samsoe Samsoe
Sandaler: Tops
Øreringe: Glitter
Små ringe: Boohoo
Stor ring: Topshop
Taske: Mango
Hårbånd: Pinoc

Ingen kommentarer:

Send en kommentar