torsdag den 11. august 2016

First Schoolday Look | Første Skoledags Look

Hey friends!
Well the first day of my second year of high school is over, and this is serions business. so I needed to feel as prepared as possible which ment a confident outift. I loved this look cause I bought this jacket just a couple of days ago and I'm already in love!
The bodystocking made it impossible for me to wear a bra since the straps would be all visible, so I named the day free the nipple. Othervise, it was just a really comfortable outfit and to my surprise not to cold.
It's so nice to be back again, see you soon!

Hej venner!
Ja den første dag i mit andet år i gymnasiet er ovre, og det er blevet til seriøs business, så jeg havde brug for at føle mig så forberedt som muligt i et selvsikkert sæt. Jeg elsker dette look, for jeg købte jakken for et par dage siden, og jeg er allerede forelsket!
Denne bodystocking gjorde det umuligt for mig at have bh på, siden stropperne var alt for tydelige, så jeg navngavn dagen free the nipple. Ud over det var det et meget behageligt outfit og til min overraskelse ikke for koldt.
Det er så rart at være tilbage igen, vi ses snart!












Jacket: Weekday
Bodystocking: Zara
Shorts: Vila
Shoes: Vagabond
Socks: Primark
Big ring: Topshop
Small rings: Boohoo
Necklace: Glitter
Hairband: Pinoc
Watch: Gift from Spain

Jakke: Weekday
Bodystocking: Zara
Shorts: Vila
Sko: Vagabond
Sokker: Primark
Store ring: Topshop
Små ringe: Boohoo
Halskæde: Glitter
Hårbånd: Pinoc
Ur: Gave fra Spanien

Ingen kommentarer:

Send en kommentar