mandag den 8. august 2016

Simple Back To School Makeup | Simpel Tilbage Til Skolen Makeup

Hey beauties!
Well school is just around the corner, to me this Wednesday, so I thought I would like to share a simple but beautiful summer look, just right for the first school day. I'm loving the blue eyeliner thing and will experiment a lot more with that in the future. 
I would like to know if I should make a video with style inspirations for the first school day, cause I think it would be fun to share. See you soon with a new post!

Hej skønheder!
Ja skolen er lige rundt om hjørnet, onsdag i mit tilfælde, så jeg tænkte, jeg ville dele dette simple, men flotte sommer look, lige i rette tid til første skoledag. Jeg elsker denne blå eyeliner ting og vil eksperimentere lidt med den i fremtiden. 
Jeg vil gerne vide, hvis I har lyst til at se en inspirations video til første skoledag med mode, fordi jeg tænker, at det ville være sjovt at dele. Vi ses snart med et nyt opslag!







What I used/Hvad jeg brugte:
Clinique - Beyond perfecting foundation + concealer (2 alabaster)
Makeup Revolution - Ultra cream contour palette
Nilens Jord - Bronzing powder (556 Matt)
Kiko - Rebel bouncy blush (02 adorable pink)
Nyx - Tinted brow Mascara (black)
Sonya - Perfect pair eyeshadow (sand dune 397)
Maybelline - Master drama khol liner (turquoise vibe)
Maxfactor - Masterpiece glamour extensions 3-in-1 volumising mascara
Pieces - Lip liner 
The body shop - Born lippy (raspberry)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar