fredag den 19. august 2016

Summer Is Back | Sommeren Er Tilbage

Hey friends!
The weather has finally decided to be on our side (at least for this week), and the danish weather has been amazing with a plus twenty degrees. I love loosefit clothes in generally and especially skirts and dresses in a weather like this. This dress was gifted to me a while ago now but it doesn't change the fact that I thought it was worth sharing.
I hope that you've had an amazing day and your weekend will be lovely. I will hopefully see you soon again!

Hej venner!
Vejret har endelig besluttet sig for at være på vores side (i det mindste i denne uge), og det danske vejr har været fantastisk med plus tyve grader. Jeg elsker løstsidende tøj generelt og specielt nederdele og kjoler i et vejr som dette. Denne kjole fik jeg i gave for et stykke tid siden, men det ændrer ikke på det faktum, at jeg synes, den var værd at dele.
Jeg håber, at du har haft en dejlig dag og din weekend bliver fantastisk. Forhåbentlig ses vi snart igen!









What I wore:
Jacket: Weekday
Bag: Mango
Shoes: Tops
Ring: Boohoo & Topshop
Necklace: Similar
Hairband; Tiger

Hvad jeg havde på:
Jakke: Weekday
Taskke: Mango
Sko: Tops
Ringe: Boohoo & Topshop
Halskæde: Lignende
Hårbånd: Tiger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar