torsdag den 22. september 2016

Blue Details | Blå Detaljer

Hey friends!
Layer, on layer, on layer - yes indeed it's a term I take personal. I love that the layering style is not only a trend but also something really great for this time of the year. Sometimes it's cold, sometimes it's hot, I never know. 
Many of the items used in this outfit I've shown on the blog before but it doesn't change my love for all of these items. I find this outfit quite casual since it's super comfortable to wear but the fragile fabrics used in both the shirt and pants makes it a bit more formal. Not that it's something I would wear do a party or a fancy dinner, but definitely an office day. 

Hej venner!
Lag, på lag, på lag - ja det er i sin sandhed en term jeg tager personligt. Jeg elsker at lag på lag stilen ikke kun er en trend, men også virkelig praktisk på denne tid på året. Nogengange er det koldt, nogengange varmt, jeg ved det aldrig.
Mange af tingene i sættet har jeg vist på bloggen før, men det ændrer ikke på min kærlighed til mange af tingene. Jeg finder sættet ret afslappet, eftersom det er super behageligt at have på, men det skrøbelige stof brugt i både skjorte og bukser får det til at virke mere formelt. Ikke at det er noget jeg ville have på til en fest eller fancy middag, men helt klart en arbejdsdag. 













I really hope you enjoyed this post and if you want to know where all the clothes is from follow the links; 
Also thanks again for reading along, it means so much to me! I will hopefully be back soon, I can't promise anything since I have a lot of blog-related things to prepare before going to India in 1.5 week. See you!

Shirt: Old (similar: here) | Pants: Zara | Jacket: Weekday | Shoes: Converse | Bag: Vintage Hairband: Pinoc | Ring: Topshop | Watch: Gift from Spain 

Jeg håber virkelig, du nød opslaget, og hvis du gerne vil vide hvor tøjet er fra, så følg linkene:
Og ja igen tak for at læse med, det betyder så meget for mig! Jeg håber virkelig snart at være tilbage, jeg kan ikke love noget, da jeg har mange blog-relaterede ting at forberede, inden jeg skal til Indien om 1.5 uge. Vi ses!

Skjorte: Gammel (lignende: her) | Bukser: Zara | Jakke: Weekday | Sko: Converse | Taske: Genbrug Hårbånd: Pinoc | Ring: Topshop | Ur: Gave fra Spanien

Ingen kommentarer:

Send en kommentar