lørdag den 10. september 2016

Early Fall Look | Tidlig Efterårs Look

Hey friends!
Even though the months have changed season and offically it's fall then the weather hasn't decided to change which means that the last couple of days I've showed just as much skin as any other summerday. 
I like this cute offshoulder top from Miss Selfridge that I bought in my summervacation that I spend in London. It's a easy piece to style with other items compared to many other offshoulder tops, it can both be a party and a everyday top.

Hej venner!
Selvom månederne har ændret sæson og at det officielt er efterår så har vejret ikke besluttet sig for at ændre hvilket betyder at de sidste par dage har jeg vist lige så meget hud som en hver anden sommerdag. 
Jeg holder meget af denne søde offshoulder top fra Miss Selfridge som jeg købte i min sommerferie, som jeg brugte i London. Det er en nem bluse at style med andet tøj sammenlignet med andre offshoulder tops, den kan både blive brugt til fest og hverdags top.










I really hope you liked this post and I will be back soon with a new post. If you want to know where I've bought my outfit I've written it down below. See you!
Offshoulder top: Miss Selfridge
Jeans: New Yorker
Shoes: Havanna Shoes
Socks: Magasin
Earrings: Glitter
Necklace; Glitter

Jeg håber virkelig, at du kunne lide opslaget, og jeg vil snart være tilbage med et nyt. Hvis du ønsker at vide, hvor jeg har købt sættet, har jeg skrevet den nedenunder. Vi ses!
Offshoulder top: Miss Selfridge
Jeans: New Yorker
Sko: Havanna Shoes
Sokker: Magasin
Øreringe: Glitter
Halskæde; Glitter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar