lørdag den 17. september 2016

New Obsession - Chiapudding | Ny Besættelse - Chiagrød

Hey friends!
We've all seen the smoothieballs and chiapudding recipes on Instagram, Twitter and so on. So if so many people like it why not try it out myself, and yes I loved it! I've tried changing the recipe a bit for my taste and found a very good solution for the chiapudding.
It's a lovely healthy recipe that taste good for dessert and breakfast and even just a snack throughout the day. This is definitely one of the reasons to why I love this recipe so much, and here I have it for you:
450 ml chia seeds
100 ml almond milk
1 tsbp honey
1 tsbp vanilla-essens or sugar
Mix it all together and let the chia seeds absorb the ingredients for at least an hour, if capable over night. 
I hope you like this recipe and I will be back soon with a new post.

Hej venner!
Vi har alle set smoothie-skålene og chiagrød opskrifterne på Instagram, Twitter og så videre. Så hvis så mange mennesker kan lide det hvorfor ikke prøve det selv og ja jeg elskede det! Jeg har prøvet at ændre opskriften efter min smag og fandt en god løsning til chiagrøden.
Det er vidunderlig sund opskrift som smager godt til dessert og morgenmad og selv en snack igennem dagen. Det er helt klart en af grundene til hvorfor jeg elsker denne opskrift så meget, og her har jeg den til jer:
450 ml chia frø
100 ml mandel mælk
1 tsk honning
1 tsk vaniljesukker eller essens
Bland det hele sammen og lad chia frøene absobere ingredienserne for mindst en uge, hvis muligt så over natten.
Jeg håber du kan lide opskriften og jeg vil snart være tilbage med et nyt opslag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar